«Latvijas balzama» veikalu tīkla attīstībā šogad investēti € 95 000

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: TVNET

Specializēto dzērienu veikalu ķēdes «Latvijas balzams veikali» attīstībā šogad investēti 95 000 eiro, informēja veikalu ķēdi pārvaldošā uzņēmuma SIA «Bravo» pārstāvji.

Kā norādīja specializētā alkoholisko dzērienu veikalu tīkla «Latvijas balzams veikali» izpilddirektore Oļesja Saveļjeva, uzņēmums šogad turpinājis attīstīties un investējis esošo veikalu modernizācijā, kā arī atvēris jaunus veikalus reģionos un paplašinājis savu «outlet» skaitu.

Kopumā «Latvijas balzams veikali» tīklā septiņu mēnešu laikā šogad modernizēti seši veikali un atvērti trīs jauni «outlet» koncepta veikali Rīgā un Piņķos. Veikalu modernizācija procesu laikā veikti fasādes un iekštelpu remonti, izkārtņu atjaunošana un iekštelpu iekārtojuma uzlabošana.

Pirmajā pusgadā «Latvijas balzams veikali» kopējais apgrozījums audzis par 6%, salīdzinot ar pirmo pusgadu pērn. Uzņēmums pieaugumu pamato ar lojālu klientu loku, kuri izvēlas dārgākus zīmolus, kā arī tūristu pieaugošo īpatsvaru Vecrīgas un Jūrmalas veikalos, skaidroja Saveļjeva.

«Šogad īpaši aktīvi strādājam pie «outlet» veikalu koncepcijas. Vēlamies attīstīt tieši šos veikalus, lai kļūtu arvien konkurētspējīgāki šajā veikalu segmentā. Nākamā gada laikā plānojam pabeigt modernizācijas procesus visā tīklā,» atzīmēja Saveļjeva.

«Latvijas balzams veikalu» specializēto tīklu patlaban veido 48 veikali, no kuriem četri ir «premium» koncepta veikali Rīgā un Jūrmalā. Tajos iespējams iegādāties visus AS «Latvijas balzams» ražotos dzērienus, kā arī plašu importēto alkoholisko dzērienu klāstu un citus produktus.

Saskaņā ar «Firmas.lv» informāciju uzņēmuma «Bravo» apgrozījums 2016.gadā bija 10,069 miljoni eiro, bet zaudējumi - 103 308 eiro.

«Latvijas balzams veikali» kopš 2014.gada oktobra iekļauti holdinga kompānijā «Amber Beverage Group», kas tika izveidota, starptautiskajai alkoholisko dzērienu kompānijai «SPI Group» apvienojot Baltijas uzņēmumus - «Latvijas balzamu», dzērienu izplatītājus «SPI Distribution Latvia», «SPI Distribution Estonia», «Bennet Distributors» un «Darija» Lietuvā.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu