Foto: Rīgā atklāts «Karlo Motors» Citroën centrs

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Ceturtdien, 28. septembrī, Rīgā, ar svinīgu pasākumu Francijas noskaņās atklāts jaunais «Karlo Motors» Citroën autocentrs, «Karlo Motors» kļūstot par oficiālajiem šī franču auto zīmola pārstāvjiem Latvijā.

Augsti novērtējot Citroën zīmola pārmaiņas pēdējo gadu laikā, «Karlo Motors» šajā zīmolā saskata tālejošu sadarbību, centra turpmāko darbību Rīgā, Biķernieku ielā 120 saistot gan ar franču auto zīmolu pārstāvniecību, gan Škoda un Volkswagen auto servisu nodrošināšanu.

«Pēc 22 veiksmīgiem darba gadiem, no kuriem 16 gadi bija veltīti vienai auto markai, šodien «Karlo Motors» uzsāk savas pārvērtības. Ļoti īsā laikā esam paveikuši pārvērtību pirmo posmu, un «Karlo Motors» Biķernieku salonā ir uzsācis Citroën automašīnu tirdzniecību un servisa apkalpošanu. Esam priecīgi uzsākt sadarbību tieši ar Citroën automarku, jo redzam tajā lielu potenciālu ne tikai komerctransporta segmentā.

Citroën saskatām tās franču emocijas un jūtas, kas mūs, latviešus, ļoti uzrunā: optimistiskas krāsas un formas, komforts, stils, dizains, inovācijas. Ne velti Rīgu piesauc par mazo Parīzi! Tāpēc «Karlo Motors» komanda centīsies, lai Rīgā, tāpat kā Parīzē, brauktu skaistas automašīnas, kas kārtīgi kalpotu saviem saimniekiem,» atklāšanas runu teica Kārlis Bole, viens no «Karlo Motors» dibinātājiem un valdes locekļiem.

Savukārt «Karlo Motors» valdes locekle Solvita Koemeca uzsvēra zīmola Citroën fundamentālās pārmaiņas pēdējo gadu laikā: «Citroën pēdējo piecu gadu laikā ir veicis būtiskas zīmola pārmaiņas, iedvesmojoties no katra no mums kā auto lietotāja, un jau šodien Citroën ir pavisam cits Citroën nekā piecus, desmit gadus atpakaļ.

Zīmols ir fundamentāli mainījies un tam es jums došu 3 apliecinājumus: jauns auto piedāvājums, kas ar spēcīgu dizainu un inovatīvām tehnoloģijām satricinājis Eiropas auto tirgu, drosmīgas un inovatīvas tehnoloģijas ikvienā niansē, un pakalpojumu daudzveidība, piemēram, mobilā aplikācija «Mans Citroën», kas drīzumā jau Latvijas Citroën klientiem nodrošinās pilnu informāciju par savu auto, sākot no iegādes brīža līdz ikdienas lietošanai: cik kilometri nobraukti, kur auto novietots, kad jāveic apkopes, kādas apkopes veiktas un tamlīdzīgi. Ne velti 2016. gadā Francijas pilsoņi ir nosaukuši Citroën kā vismīlētāko auto zīmolu Francijā.»

Svinīgajā atklāšanas pasākumā viesu un dalībnieku vidū pulcējās arī Latvijā ievērojami sportisti – pasaules čempions motokrosā MX2 klasē 2017. gadā Pauls Jonass, Latvijas labākais snovbordists Toms Petruševičs, Latvijas Basketbola savienības ģenerālsekretārs Edgars Šneps ar Latvijas nacionālās vīriešu basketbola izlases pārstāvjiem un citi profesionāli sportisti. Dāvājot četras automašīnas, jaunais «Citroën» dīleris Latvijā «Karlo Motors» kļuvis par Latvijas Basketbola savienības un Latvijas nacionālās vīriešu basketbola izlases atbalstītāju.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu