Renault sadarbosies ar kosmosa uzņēmumu, lai ieviestu autonomos auto

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Renault

Renault Grupa paziņojusi, ka kopā ar Francijas kosmosa un simulācijas uzņēmuma Sogeclair, kas atrodas Tulūzā, Francijā, meitas uzņēmumu Oktal veidos kopuzņēmumu Autonomo transportlīdzekļu simulācija (ATS) ar 35% daļu tajā. Šis solis ļaus Renault un Renault-Nissan Aliansei turpināt piedāvāt progresīvas tehnoloģijas, veicinot autonomo transportlīdzekļu izstrādes testēšanu virtuālajā vidē.

«Šis ieguvums atbalsta Renault grupas stratēģiju piegādāt nākotnes transportlīdzekļus: elektriskus, savienotus un autonomus. Mēs esam ļoti apmierināti, ka sadarbojamies ar Oktal, lai radītu ATS un tādējādi atbalstītu inovācijas Francijā. Šī sadarbība ļaus mums paātrināt jaunu servisu izveidi un uzlabot klientu pieredzi,» sacīja Gaspers Gaskons Renault grupas produktu izstrādes izpilddirektors viceprezidents.

Izveidotā ATS sadarbība sniegs ieguvumu Renault-Nissan Aliansei, kas ir apņēmusies laist klajā vairāk kā 10 transportlīdzekļus ar autonomajām funkcijām līdz 2020.gadam.

Alianse jau ir iesaistījusies autonomo transporta līdzekļi testēšanā, izmantojot SCANeRTM simulācijas programmatūru, kuru izgudroja Renault un attīstīja to kopā ar Oktal.

«Līdz ar Renault investīcijām, mēs varēsim būtiski paātrināt SCANeR Studio attīstību, ar uzsvaru uz jaunajām funkcijām, kas paredzētas autonomajiem/savienotajiem transportlīdzekļiem,» sacīja OKTAL izpilddirektors Laurents Salankveda.

Renault un Sogelcair iegulda ATS

ATS izveidošana uzlabos produktu uzlabošanu, izmantojot braukšanas simulatorus. Šis jaunais kopuzņēmums iegādāsies Sogeclair Oktal filiāles automobiļu aktīvus, kurus nodos jaunizveidotajam uzņēmumam.

Simulāciju nozīme auto industrijā ir stratēģiski nozīmīga, jo būtiski augusi autonomo palīgtehnoloģiju un automašīnu lietošana.

Testēšana laboratorijas apstākļos un simulācija iet roku rokā ar autonomo transportlīdzekļu attīstību. Lai panāktu vēlamo uzticamības līmeni, testa transportlīdzekļiem jāuzkrāj daudzi kilometri, kas parasti prasītu vairāku gadus braukšanas laika. Līdz ar testiem kontrolētos apstākļos un paātrinātām testēšanas metodēm, simulācija ar virtuālo testēšanu ir noderīga, lai paātrinātu procesu un iekļautu to projekta laika grafikā.

Jaunais produktu un pakalpojumu attīstības mērķis ir nostiprināt SCANeR simulācijas programmatūras pozīciju kā pasaules līderim.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu