Trampa jocīgais «covfefe» Zviedrijā kļūst par preču zīmi

LETA/AFP
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Reuters/ScanPix

ASV prezidenta Donalda Trampa tviterī ierakstīto mīklaino vārdu «covfefe», kas no trešdienas kļuva ļoti populārs sociālajos medijos, kāds Zviedrijas uzņēmējs tagad ir reģistrējis kā prečuzīmi.

67 gadus vecais modes dizaineris un uzņēmējs Pērs Holknekts ceturtdien paziņoja, ka ir reģistrējis prečuzīmi «covfefe», iegūstot ekskluzīvas komerciālas tiesības uz šī termina izmantošanu Eiropā.

«Tas ir visjaunākais un visvairāk lietotais vārds pasaulē ... Esmu pārsteigts, ka neviens neiedomājās to reģistrēt kā prečuzīmi,» Holknekts pavēstīja ziņu aģentūrai AFP.

Jebkurai kompānijai, kas gribētu komerciāli izmantot šo vārdu, tagad būs jālūdz atļauja Holknektam.

Uzņēmējs samaksāja 3600 zviedru kronas (370 eiro) par šī vārda reģistrēšanu Zviedrijas Patentu un reģistrācijas birojā Stokholmā.

Vēl paies astoņas nedēļas, līdz reģistrācijas pieteikums tiks apzīmogots un stāsies spēkā, sacīja Holknekts.

Foto: Reuters/Scanpix

Jau ziņots, ka Tramps trešdienas rītā neilgi pēc pusnakts tviterī ierakstīja: «Neskatoties uz nemitīgo preses negatīvo covfefe.» («Despite the constant negative press covfefe».)

Šis tvīts, kas netika dzēsts stundām ilgi, uzjautrināja sociālo tīklu lietotājus. Izmantojot mirkļbirku #covfefe, tvitera lietotāji minēja, kāds bijis šāda tvīta cēlonis - vai prezidenta bijis noguris, piedzēries, vai arī viņš atklājis slepenus kodolieroču kodus.

Sešas stundas vēlāk tvīts tika izdzēsts un aizvietots ar jaunu.

«Kas var izdomāt patieso «covfefe» nozīmi??? Izbaudiet!» ierakstīja Tramps.

«Ir viegli saprast, ka [Tramps] bija domājis vārdu «coverage» (»atspoguļojums«), bet tas izvērtās smieklīgā incidentā, no kura es varu gūt labumu,» sacīja Holknekts, kurš savas karjeras laikā reģistrējis 32 zīmolus.

Viņš sacīja, ka reģistrējis jauno prečuzīmi izmantošanai konditorejas, kafijas, reklāmu un komunikāciju jomās.

«Tomēr tas neizklausās pēc gardas kafijas,» sacīja Holknekts.

«Es ceru, ka Donalds Tramps izdibinās [patiesību] par to,» viņš piebilda.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu