Vēl tikai šodien var balsot par iepriekšējā gadā labāk atjaunoto ceļu

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Maijā trešo reizi tiks pasniegta autovadītāju balva ceļu būvētājam, kura atjaunotais ceļa posms būs saņēmis vislielāko balsu skaitu.

Šogad ceļu būvniecības nozares Gada balvai izvirzīti 12 pērn atjaunotie ceļa infrastruktūras objekti. Nosakot uzvarētāju, konkursa žūrija visus objektu apseko arī dabā, vērtējot gan segumu viendabīgumu, līdzenumu, šuves, gan arī nogāzes, nomales, inženiertehniskās būves, ūdens novadīšanas sistēmas un satiksmes organizācijas aprīkojumu.

«Ceļi ir daudz svarīgāks infrastruktūras objekts mūsu ikdienā, nekā varam iedomāties. Pat, ja neizejam no savas viensētas, ir svarīgi, ka visu gadu mums var atvest pasta sūtījumus vai ierasties ātrā palīdzība. Ik gadu arvien aktuālāks kļūst ceļu stāvokļa jautājums, turklāt 2020. gadā šim mērķim prognozējams būtisks līdzekļu samazinājums. Iedziļinoties problēmā, redzam, ka esošais piešķirtais finansējums ceļu remontam ir nepietiekams, jo jau vairākus gadus Valsts autoceļu fonda līdzekļi tiek ieskaitīti kopējā valsts budžetā. Atjaunošanas darbi tiek veikti arī esošā finansējuma robežās, tāpēc ir svarīgi, lai tas notiktu pēc iespējas kvalitatīvāk par labāko iespējamo cenu. Aicinu novērtēt lielākos paveiktos darbus iepriekšējā gadā un balsot par labāko!» iAuto.lv redaktors Māris Ozoliņš.

Novērtēt padarīto un balsot aicināti arī visi Latvijas autovadītāji un autovadītājas. Balsot ir iespējams tikai vienu reizi vietnē gadacels.iauto.lv. Balsošana notiek līdz 15. maijam (ieskaitot) 2017.

gadacels.iauto.lv

Autovadītāji un autovadītājas aicināti balsot par vienu no divpadsmit pretendentiem, turklāt katram objektam ir ne tikai vizuālais materiāls, bet arī kopējās darbu izmaksas eiro:

  • A/c A1 Rīga (Baltezers)–Igaunijas robeža (Ainaži) posms no Salacgrīvas līdz Igaunijas robežai (89,40.-101,36. km); izmaksas 11 979 895 eiro (ar PVN);
  • A/c A9 Rīga (Skulte)–Liepāja posms no Lielupes tilta līdz Apšupei (24,40.-38,18. km); izmaksas 14 603 241 eiro (ar PVN);
  • A/c A12 Jēkabpils–Rēzekne–Ludza–Krievijas robeža (Terehova) posms no Rēzeknes līdz dz./c. pārbrauktuvei (106,00.-114,34. km); izmaksas 5 802 158 eiro (ar PVN);
  • A/c A13 Krievijas robeža (Grebņeva)–Rēzekne–Daugavpils–Lietuvas robeža (Medumi) posms no Špoģiem līdz Daugavpilij (113,12.-134,70. km); izmaksas 15 381 815 eiro (ar PVN);
  • A/c A13 Krievijas robeža (Grebņeva)–Rēzekne–Daugavpils–Lietuvas robeža (Medumi) posms no Medumiem līdz Lietuvas robežai (156,40.-163,05. km); izmaksas 12 668 743 eiro (ar PVN);
  • A/c P30 Cēsis–Vecpiebalga–Madona posms no pārvada pār bijušo dz./c. līniju līdz Brežģa kalnam (24,60.-38,00 km); izmaksas 10 098 640 eiro (ar PVN);
  • A/c P73 Vecumnieki–Nereta–Subate posms abpus Vallei (7,30.-20,89 km); izmaksas 11 744 780 eiro (ar PVN);
  • A/c P85 Rīgas HES–Jaunjelgava posms no krustojuma ar a/c P88 līdz Enkurniekiem (40,20.-48,80 km); izmaksas 8 840 742 eiro (ar PVN);
  • A/c P87 Bauska–Aizkraukle divi posmi no krustojuma ar a/c P76 līdz Aizkrauklei (76,36.-77,39. un 77,94.-78,48. km); izmaksas 1 814 421 eiro (ar PVN);
  • Gājēju tilts pār a/c A10 Rīga–Ventspils Babītes pagasta teritorijā (14,8. km); izmaksas 1 039 100 eiro (ar PVN);
  • Tilts pār Gauju Taurenē uz a/c P30 Cēsis–Vecpiebalga–Madona (32,3. km); izmaksas 1 728 871 eiro (ar PVN);
  • Tilts pār Vircavu Jelgavas pievārtē uz a/c P94 Jelgava–Staļģene–Code (3,00. km); izmaksas 1 032 057 eiro (ar PVN).
KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu