Neparasti: bērni laužas rēķināt un pildīt mājasdarbus
Motivējošā sistēma «Menar akadēmijā» panākusi to, ka bērni nodarbības apmeklē ar prieku. Un, lai gan starp abām pusstundu ilgajām nodarbībām ir paredzēts 20 minūšu starpbrīdis rotaļām un atpūtai, bērni nereti iesakot skolotājai nodarbību turpināt. «Nodarbības notiek ļoti
brīvā gaisotnē, skanot mūzikai un spēlējot dažādas spēles,
lai bērniem viela būtu interesanta un tā nebūtu tikai garlaicīga rēķināšana,» stāsta Martinsone.
Inga Martinsone uzskata, ka bērnus lieliski spēj motivēt arī veselīgs sacensības gars. Tieši tāpēc ir izstrādāta sistēma, kas bērnam par labiem sasniegumiem ļauj pelnīt punktus. «Bērnus, iespējams, motivē arī tas, ka viņi drīz vien galvā spēj rēķināt labāk nekā vecāki. Viņi var četrciparu, piecciparu skaitļus sarēķināt jau pirmajās nodarbībās. Saskaitīt vai atņemt tādus lielus skaitļus, manuprāt, tik ātri pieaugušais nevarēs.. Domāju, ka bērniem pie sirds iet arī apziņa, ka viņš var vairāk nekā citi vienaudži,» viņa saka.
Jāpiemin, ka mentālās aritmētikas attīstošais efekts daudzviet pasaulē to liek izmantot arī bērniem ar īpašām vajadzībām. «Šī metode palīdz integrēties sabiedrībā, uzlabo uzmanības noturēšanas spēju un koncentrāciju, kuru šādiem bērniņiem bieži pietrūkst,» tā Martinsone.
Rīgā mentālās aritmētikas metodi apgūt iespējams «Menar akadēmijā». Lai bērnu vecākiem būtu iespējams izmēģināt, vai mentālās aritmētikas metodes apgūšana varētu būt piemērota viņu bērniem, «Menar akadēmija» izsludinājusi pieteikšanos uz iepazīšanās nodarbībām jūnijā. Iepazīšanās nodarbības paredzētas gan latviešu, gan krievu valodas grupās. Pieteikties uz izmēģinājuma nodarbībām iespējams, rakstot uz riga@menar.lv vai zvanot 25120932. Ja nodarbības ies pie sirds, vecāki bērnus varēs pieteikt nodarbībām, sākot ar septembri. Pirmās divas nodarbības bērniem ir bez maksas.