Apavu testēšana ar ūdeni, cirvis un «smūtiji» jeb apavu kolekcijas prezentācija

CopyDraugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Jānis Škapars

16. februārī restorānā «Raw Garden» norisinājās zīmola «Ecco» jaunās apavu kolekcijas «Ecco Cool 2.0» prezentācija, kurā zīmola reklāmas sejas – dziedātāji Roberto Meloni, Samanta Tīna un televīzijas personība Armands Tripāns atklāja jauno apavu priekšrocības.

Pasākums sākās ar šokējošu pārsteigumu – jauno apavu cīņu ar ūdeni, kuras rezultātā ikviens varēja pārliecināties, ka jaunie sporta apavi nelaiž cauri ūdeni un ir lieliski piemēroti pavasarim.

Sekoja apavu reklāmas seju Roberto Meloni, Samantas Tīnas un Armanda Tripāna stāsti par savu pieredz,i valkājot zīmola apavus, ikviena no trim slavenībām atzina, ka kājas nesvīst, kājām nav ne par aukstu, ne par karstu un ir sajūta, ka pēdas smaida.

Īpašajā «Ecco cool taste» ballītē bija padomāts arī par garšas kārpiņām. Populārā pavāre Signe Meirāne ne tikai gatavoja «smūtijus», bet iemācīja, kā pareizi, izmantojot cirvi, atvērt kokosriekstu. Signes metodi praksē lietoja arī Samanta Tīna, kura pēc veiksmīga mēģinājuma atzina, ka tas nav nemaz tik viegli.

Pārējiem iespēja patrenēties būs mājās, jo ikviens viesis no Signes saņēma kokosriekstu, kurš jāatver, ievērojot pamācības. Signe demonstrēja arī, kā izveidot riekstu sviestu, kuru ikvienam viesim deva līdzi uz mājām mazā burciņā.

Beidzoties oficiālajai daļai, viesi nesteidzās mājās, bet labprāt baudīja «smūtijus», tuvāk apskatīja jaunos apavus, izprašņāja zīmola reklāmas sejas par jaunajiem apaviem un nesteidzīgi baudīja vakaru.

KomentāriCopyDraugiem X Whatsapp
Uz augšu