Seņkovs: «Emocijas parādīsim līdz šim neierastā veidā»

LETA
CopyDraugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: LETA

Režisora Elmāra Seņkova Rīgas Krievu teātrī iestudētajā lugā «Krietnais cilvēks no Sečuānas» emocijas tiks parādītas līdz šim neierastā veidā, preses konferencē solīja iestudējuma režisors Elmārs Seņkovs.

Režisors pastāstīja, ka iestudējumā emocijas netiks izpaustas līdz šim ierastajā veidā, proti, tās sāksies galvā - caur cilvēka atklāsmi, secinājumiem un pārdomām. Izrādē emocijas ir ļoti loģiskas.

Seņkovs norādīja, ka izprast Bertolta Brehta lugu «Krietnais cilvēks no Sečuānas» nebija viegli, tāpēc iestudējuma tapšanas procesā tika piesaistīta dramaturģijas konsultante Justīne Kļava, kas palīdzēja režisoram un komandai izprast darbu.

Pēc Seņkova paustā, kaut arī iestudēt Brehta lugu nebija viegls uzdevums, viņam ļoti palīdzēja komanda, kura ļoti ātri saprata režisora vīziju par to kādai lugai galu galā jāizskatās.

Seņkovs izrādē centīsies parādīt mūsdienās aktuālos jautājumus - kas ir «dievi», kas nosaka to, kā mums dzīvot. Pēc viņa domām, Brehta darbs ir ļoti mūsdienīgs, turklāt rakstnieka darbi liek aktīvi domāt un tikai pēc tam pārdzīvot.

Izrādes režisors Elmārs Seņkovs un dramaturģijas konsultante Justīne Kļava piedalās preses konferencē Mihaila Čehova Rīgas Krievu teātrī, kurā informē par izrādi "Krietnais cilvēks no Sečuānas"
Izrādes režisors Elmārs Seņkovs un dramaturģijas konsultante Justīne Kļava piedalās preses konferencē Mihaila Čehova Rīgas Krievu teātrī, kurā informē par izrādi "Krietnais cilvēks no Sečuānas" Foto: LETA

Izrādē skanēs šī iestudējuma oriģinālā mūzika, taču, kaut arī tajās dažas frāzes izskanēs vāciski, galvenokārt dziesmās izmantots tulkojums no vācu valodas krievu valodā.

Iestudējuma komponists ir Pauls Desaus, bet tulkotājs Jegors Peregudovs. Izrādes tapšanā piedalās par scenogrāfiju un video atbildīgā Katrīna Neiburga, horeogrāfe Agate Bankava, aranžētājs Edgars Mākens, gaismu mākslinieks Oskars Pauliņš, kā arī dramaturģijas konsultante Kļava.

Rīgas Krievu teātra vēsturē ir bijuši trīs iestudējumi pēc Bertolta Brehta sacerējumiem - «Kaukāza krīta aplis» un «Trīsgrašu opera» Arkādija Kaca režijā, kā arī «Lielskungs Puntila un viņa kalps Mati» Semjona Loseva režijā.

KomentāriCopyDraugiem X Whatsapp

Nepalaid garām!

Uz augšu