Latvijā prezentēta jaunā Toyota C-HR

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Par godu jaunā Toyota C-HR ienākšanai Eiropas autotirgū autocentrs «Amserv Motors» sadarbībā ar Swedbank un Toyota Baltic pirmdien, 14.novembrī, rīkoja īpašu Static Launch pasākumu Latvijas Dzelzceļa vēstures muzejā, informēja «Amserv Grupas» vadītājs Latvijā Armands Vimba.

Iepazīšanās pasākumi ar jauno C-HR (Coupé High Rider) šobrīd tiek rīkoti visās Eiropas valstīs un pilsētās, kur atrodas Toyota oficiālās pārstāvniecības. Static Launch tiek veidoti pēc oriģināliem vietējo Toyota pārstāvju izdomātiem scenārijiem, bet ar kopīgu ideju - nelielai potenciālo klientu grupai un medijiem atklāt šo brīnišķīgo jauno modeli, kas tāpat kā agrāk Toyota RAV4 varbūt pat izveidos jaunu auto klasi, kādā ar mākslu vai kultūru saistītā pasākumā. Latvijā Toyota C-HR palīdzēja iebraukt grupa DAGAMBA.

«Pirms 22 gadiem Toyota pieteica pasaulei jaunu automašīnu, kas aizsāka mūsdienās vispieprasītāko modeļu klasi - pilsētas SUV (Sport Utility Vehicle). Mēs visi labi pazīstam šo auto - tas ir Toyota RAV4. Ideja bija ļoti vienkārša - savienot ērtu, ekonomisku un viegli vadāmu kompaktu auto ar īstu tā laika apvidus automašīnu. Šodien mēs iepazīstam atkal jaunu Toyota, kurā šis nu jau pavisam modernais SUV ir apvienots ar kupeju - sportiska silueta auto,» - tā Armands Vimba.

Arī pasākuma norises vieta - Latvijas Dzelzceļa vēstures muzejs - bija īpaši izraudzīta. Jaunais C-HR tiks darbināts arī ar hibrīddzinēju, un Toyota paredz, ka jau drīzumā lielākā daļa jauno kompakto SUV kupeju būs ar hibrīddzinēju. Savukārt pats senākais hibrīds bijusi dīzeļelektrolokomotīve, kur lielais un skaļi rūcošais dīzelis darbināja ģeneratoru, kas ar enerģiju apgādāja pie lokomotīves riteņiem novietotos elektromotorus. Nekādu sarežģītu transmisiju - vienmērīga ātruma maiņa un viss pieejamais dzinēja griezes moments tika sasniegts jau ar pirmajiem apgriezieniem, kas ļāva vieglāk iekustināt smago sastāvu, bet iekšdedzes dzinējs varēja darboties visefektīvākajā un ekonomiskākajā režīmā.

Latvijas autotirgū jaunais Toyota C-HR tāpat kā jebkur citviet Eiropā nonāks 5.decembrī.

Toyota C-HR kopumā paredzētas divas motorizācijas opcijas - 1,2 litru turbo motors ar 116 ZS un hibrīddzinējs ar 1,8 litru benzīna motoru un 122 ZS maksimālo jaudu. Jāpiebilst, ka 1,2 litru motoru varēs iegādāties arī kombinācijā ar pilnpiedziņu, turpretī hibrīda galvenais trumpis būs degvielas patēriņš. Ražotājs sola, ka hibrīds kombinētā ciklā tērēs zem 4 litriem benzīna uz 100 km, savukārt 1,2 litru turbo motors atkarībā no komplektācijas, izvēlētās transmisijas un piedziņas veida - 5,9 - 6,3 litrus.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu