Latvijā ieradusies jaunā «Alfa Romeo» zvaigzne – sedans «Giulia»

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Latvijā aizvadīta jaunā «Alfa Romeo» sedana «Giulia» prezentācija, kas iezīmē jaunu leģendārā itāļu ražotāja ēru. Ieradusies arī šī sedana spēcīgākā versija «Giulia Quadrifoglio» – auto, kura motors attīsta vairāk nekā pustūkstoti zirgspēku.

«Giulia» ir veidota, ievērojot ražotāja tradīcijas dizaina, vadāmības un sportiskuma jomās un prātā paturot saukli la meccanica delle emozioni, kas, tulkojot latviešu valodā, nozīmē sajūtu mehānika.

Līdz 100 km/h – tikai 3,9 sekundēs

Jaudīgākā no versijām «Giulia Quadrifoglio» ir apgādāta ar 2,9 litru darba tilpuma benzīna dzinēju ar divām turbīnām, kurš attīsta 510 ZS un 600 Nm griezes momentu. Motora vilkmi aizmugurējiem riteņiem novada 6 pakāpju manuālā vai 8 pakāpju automātiskā pārnesumkārba.

Līdz 100 km/h šis modelis spēj paātrināties tikai 3,9 sekundēs, bet tā maksimālais ir 307 km/h.

Pie iespaidīgajiem «Giulia Quadrifoglio» raksturlielumiem pieskaitāms ne tikai jaudīgais dzinējs, bet arī progresīva alumīnija, oglekļa šķiedras un polimēru kombinācija uzbūvē, kas svara un jaudas attiecību pazemina līdz nepilniem 3 kg uz vienu zirgspēku. Turklāt, lai šī modeļa svars būtu vēl mazāks, standarta tērauda bremžu diskus var aizstāt ar keramiskajām bremzēm, bet salonā iespējams uzstādīt vieglākus «Sparco» sporta sēdekļus.

Divas dīzeļdegvielas alternatīvas

Pircējiem tiek piedāvāti arī «Giulia» modeļi ar 2,2 litru dīzeļdzinējiem, kuru jauda ir 150 ZS vai 180 ZS, bet griezes moments attiecīgi sasniedz 380 Nm vai 450 Nm. Arī šos motorus iespējams komplektēt kā ar manuālo, tā arī automātisko pārnesumkārbu. Dīzeļautomobiļu vidējais degvielas patēriņš ir no 4,2 l/100 km, bet oglekļa dioksīda izmešu apjoms – no 109 g/km.

Dažādu konstrukcijas materiālu izmantošana ļauj sasniegt ideālu šī «Alfa Romeo» automobiļa svara sadalījumu starp asīm (50:50), kas nodrošina labus automobiļu dinamiskos raksturlielumus un tā vadību. Sedanos izmantotā jaunā bremžu sistēma «Integrated Braking System» tikmēr palīdz ievērojami samazināt bremzēšanas ceļu: no 100 km/h «Giulia» modeļiem nepieciešami 38,5 metri, lai pilnībā apstātos, «Giulia Quadrifoglio» – tikai 32 metri.

«Giulia» ir patentēta aizmugurējā «Alfa Link» balstiekārta, kas kombinācijā ar pielāgotu priekšējo balstiekārtu nodrošina augstas dinamiskās spējas un vienlaikus arī gaitas komfortu. Stūres sistēma savukārt konstruēta maksimālai precizitātei un ceļa izjūtai.

Progresīvās drošības sistēmas

Vadītājs var izvēlēties situācijai visatbilstošāko «Alfa DNA» sistēmas braukšanas režīmu, tostarp «Dynamic», «Natural» un pirmoreiz ražotāja modeļos izmantoto produktīvās braukšanas režīmu «Efficiency».

«Giulia Quadrifoglio» modelim papildus ir braukšanas režīms «Race». Piedevām tikai šajā modelī tiek izmantots aizmugurējais diferenciālis ar «Alfa Torque Vectoring» vilkmes vektorēšanas sistēmu, aktīvais priekšējais gaisa difuzors «Alfa Active Aero Splitter», ritošās daļas vadības sistēma «Alfa Chassis Domain Control».

Visos «Giulia» modeļos standartā ir uzstādīta frontālas sadursmes brīdinājuma sistēma ar radaru un kameru «Front Collision Warning», kura kritiskā gadījumā iniciē automobiļa apstāšanos. Sistēma reaģē arī uz automobiļa priekšā esošiem gājējiem un var patstāvīgi apturēt automobili, kad ātrums ir līdz 65 km/h. Automobiļi ir nodrošināti arī ar novirzīšanos no joslas brīdinājuma sistēmu un aklo zonu novērošanas sistēmu.

Latvijā «Alfa Romeo Giulia» maksās no 33 490 eiro ar PVN, bet «Giulia Quadrifoglio» – no 69 990 eiro ar PVN.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu