Zakerbergs noraida kritiku par «Facebook» ietekmi uz ASV prezidenta vēlēšanu rezultātu

Sociālā tīkla «Facebook» dibinātājs Marks Zakerbergs

Sociālā tīkla «Facebook» dibinātājs Marks Zakerbergs svētdien atkārtoti noliedzis kritiku, ka «Facebook» atrodamais saturs ir ietekmējis ASV prezidenta vēlēšanu rezultātus.

Līdz ar republikāņu kandidāta Donalda Trampa negaidīto uzvaru ASV prezidenta vēlēšanās kritiķi apgalvo, ka «Facebook» palīdzēja tam notikt, ļaujot izplatīt tajā safabricētas ziņas.

Zakerbergs ir asi noraidījis šādu kritiku, ceturtdien šādus paziņojumus nosaucot par «neprātīgiem» un sestdien atkārtojot savu pozīciju ierakstā «Facebook», piebilstot, ka kompānija turpmāk darīs vairāk, lai novērstu izdomātu ziņu parādīšanos vietnē.

Viņš skaidroja, ka safabricētas ziņas ir pavisam neliela daļa no «Facebook» atrodamā satura, un maz ticams, ka tās varēja ietekmēt vēlēšanu rezultātus

«No tā, ko cilvēki redz «Facebook», vairāk nekā 99% ir īstenība,» uzsvēra Zakerbergs, piebilstot, ka sociālā tīkla mērķis ir «dot balsi ikvienam cilvēkam».

«Facebook» tomēr esot sācis darbu, lai tīkla lietotāji varētu norādīt uz safabricētām ziņām.

Pirms 8.novembrī notikušajām ASV prezidenta vēlēšanām «Facebook» lietotāji bija pamanījuši tīklā izplatītas safabricētas ziņas, ka Trampa kandidatūru atbalstījis Romas pāvests Francisks, kā arī miris atrasts ASV Federālā izmeklēšanas biroja (FIB) aģents, kurš piedalījies izmeklēšanā pret demokrātu kandidāti Hilariju Klintoni.

Uz augšu