«Latvijas Kuģniecība» raugās tehniskajā pārraudzībā esošās flotes papildināšanas virzienā

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

AS «Latvijas Kuģniecība» raugās tehniskajā pārraudzībā esošās flotes papildināšanas virzienā, sacīja «Latvijas Kuģniecības» valdes priekšsēdētāja padomnieks Ģirts Apsītis.

Viņš norādīja, ka «Latvijas Kuģniecība» turpina strādāt pie meitasuzņēmuma «LSC Shipmanagement» tehniskajā pārraudzībā esošās flotes paplašināšanas, kurā bez 16 «Latvijas Kuģniecības» kuģiem uzņēmums tehniski pārvalda vēl septiņus kuģus.

«Vidējais «Latvijas Kuģniecības» flotes vecums ir deviņi gadi, un vidēji viens kuģis ir lietojams 15 gadus, līdz ar to mums arvien ir jādomā, kā atjaunot un modernizēt mūsu rīcībā esošos kuģus. Mūsu kuģu vadības komanda un apkalpe jau šobrīd praktiski ir spējīga apkalpot līdz aptuveni 36 kuģiem. Esošie flotes kuģi apkalpo tādus pasaules lielākos naftas produktu nozares uzņēmumus kā «British Petroleum» un «Shell», taču vēlamies piesaistīt mūsu 23 pārraudzībā esošo kuģu flotei vēl 13-15 tankkuģus, piemēram, uzņēmuma «Vitol» īpašumā esošos kuģus,» klāstīja Apsītis.

Atbilstoši kompānijas pirmā pusgada pārskatam «Latvijas Kuģniecības» koncerns šogad sešos mēnešos strādāja ar 45,05 miljonu eiro apgrozījumu un cieta 5,747 miljonu eiro zaudējumus.

Kompānija veic kravu pārvadājumus visās pasaules jūrās un okeānos, apmāca un komplektē starptautiskajām konvencijām atbilstošas apkalpes, kā arī piedāvā kuģu tehnisko menedžmentu saviem un citu kuģniecību kuģiem. Kompānijas akcijas kotē «Nasdaq Rīga» oficiālajā sarakstā.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu