«L’elegante Pop-Up Picnic» jau ceturtdien. Vieta saistīta ar Latvijas simtgadi

FOTO: Publicitātes foto

Jau ceturto gadu pēc kārtas Rīgā turpinās jaukā tradīcija, kad kultūras entuziasti un gardēdības mīļotāji pulcējas elegantā un slepenībā turētā pop-up piknikā, lai kopā izbaudītu mirkļa burvību un prieku, ko sniedz elegantas, nesteidzīgas vakariņas kopā ar seniem un jauniegūtiem draugiem. Slepenās piknika vakariņas notiks ceturtdien, 12. jūlijā, un arī šajā gadā tās apmeklēs vairāk nekā 1000 viesu.

Organizatori vien atklāj, ka šā gada vieta ir ļoti īpaša un zināmā mērā saistīta ar Latvijas simtgades svinību būtiskākajiem notikumiem.

Pasākuma koncepts ik gadu ir nemainīgs. Tikai pasākuma dienā vakariņu dalībnieki uzzina, kur tiem jāierodas, tērptiem eleganti baltā, līdzi ņemot uzkodas, vīnu un visu nepieciešamo skaistam galda klājumam, lai kopīgi radītu svētkus. Kā ik gadu, ir padomāts arī par aizņemtajiem piknikotājiem, kuri visu nepieciešamo piknika grozam ar piegādi uz pikniku var pasūtīt iepriekš no pasākuma restorāna partnera «Bibliotēka Nr.1».

Piknika vietā viesus sagaida patīkami pārsteigumi, ko sarūpējuši pasākuma atbalstītāji. Īstām svētku emocijām G.H.Mumm šampanieša lounge varēs apgūt slaveno Napoleona laikā radīto Sabrage ceremoniju – šampanieša pudeles atvēršanu ar zobenu. Saldējums Magnum dalībniekiem piedāvās īpašu saldējuma pieredzi. Lai demonstrētu, kā padarīt saldējumu uz kociņa par neatkārtojamu vasaras desertu, Magnum vēstnese Anna Panna ir izveidojusi trīs dažādu saldējumu desertu receptes, kuras būs iespēja nobaudīt ikvienam L’elegant Pop-Up Picnic viesim. Atgādinot par piknika tradīcijas izcelsmes vietu Franciju, Electrolux piknika viesus cienās ar svaigi ceptiem kruasāniem, savukārt Paulig piedāvās aromātisku kafijas izlasi un kafijas kokteiļus Paulig Frezza. Piedaloties zīmola Fazer rīkotajās aktivitātēs, kādam laimīgajam pasākuma viesim būs iespēja laimēt lidojumu gaisa balonā. Savukārt neizsīkstošu enerģijas devu sniegs beļģu šokolāde Cote d’Ore. Par slepenās vakariņu vietas kopējo noformējumu rūpēsies SHISHI Home of Beauty un Helium.lv. Pasākuma laikā notiks dažādi konkursi, kurā dalību varēs ņemt ikviens. Modes un dzīvesstila žurnāls «Pastaiga» motivēs īpaši piedomāt pie ģērbšanās stila, aicinot būt oriģināliem un stilīgiem, saglabājot balto eleganci, bet žurnāls Ir Brīvdienas aicinās baudīt mirkli un iedvesmot citus.

«L’elegante Pop – Up Picnic» organizē komunikācijas un mārketinga pasākumu aģentūra «Pop Up Sense» sadarbībā ar «Electrolux», saldējumu «Magnum», kafiju «Paulig», šampanieša zīmolu «G.H. Mumm», zīmolu Fazer un šokolādi Cote d’Or . Atbalsta «SHISHI Home of Beauty», Helium.lv, restorāns «Bibliotēka Nr.1», žurnāls IR Brīvdienas, modes un dzīves stila žurnāls «Pastaiga», Kristine Grinvalde Photography.

Vairāk rakstu

Uz augšu