TVNET apskats: Ford Mustang 2.3 Ecoboost

FOTO: Normunds Avotiņš

No emocionālā viedokļa četru cilindru Mustang paliek V8 ēnā - un nepelnīti.

FOTO: Normunds Avotiņš

FOTO: Normunds Avotiņš

FOTO: Ford

FOTO: Ford

FOTO: Ford

FOTO: Ford

 

FOTO: Ford

Kas tas ir?

Amerikāņu kulta mašīnas Ford Mustang jaunais bāzes modelis. Agrāk tādos tika iebūvēti atmosfēriskie V6 dzinēji, kas gan nekur nav izgaisuši arī 2015. gada modelī: Ziemeļamerikā jauno Mustang pārdod arī ar 3,7 litru 300 zirgspēku V6. Taču Ford ambiciozie plāni pataisīt Mustang no amerikāņu ikonas par globālu kulta auto pieprasīja vēl mazāku dzinēju, ar kuru «’stangu» kā tādu Trojas zirgu varētu iestumt pa vārtiem tajos nepiekāpīgajos tirgos, kur tādus daiktus kā Mustang apliek ar 150% ievedmuitu un vēl 1000% luksusauto nodokli. Un, tā kā Ecoboost modeļa CO2 izmeši ir divas reizes zemāki nekā klasiskās līnijas tālākvilcējam Mustang V8 GT, Ford cer, ka uz «eco» vārda iesaistīšanu nosaukumā uzķersies arī naivie trojieši Eiropā.

FOTO: Normunds Avotiņš

Uzķerties nav grūti, jo Mustang 2.3 ārēji praktiski neatšķiras no sava astoņstobru brāļa, bet citāda raksta diskus, mazākus bremžu suportus un trūkstošo GT logo starp pakaļējiem lukturiem iztālēm vispār nav iespējams sazīmēt. Toties visi jau iztālēm redz, ka tur brauc īsts Ford Mustang – vēl zemāks un vēl platāks nekā iepriekš, bagātīgi apgādāts uzbudinošām risēm, aizraujošām detaļām un siluetu, kas burtiski iededzina sevi nejaušu vērotāju atmiņās un atstāj tumšu ēnu pat dienās bez saules.

FOTO: Normunds Avotiņš

 

FOTO: Ford

Kā tas brauc?

«Braukt ar šo auto ir tāpat kā iet medībās ar senu, bet drusku ķertu draugu

FOTO: Ford

Mustang 2.3 ir ne vien vieglāka priekša, tas ir arī atsaucīgāks gāzes pedālim,
izskaidro, kāpēc divreiz mazākam dzinējam nav divreiz lēnāks paātrinājums līdz 100 km/h.

FOTO: Ford

 

FOTO: Ford

Kas to pirks?

Mustang kabīne dizainā var sacensties vienīgi ar Fendt traktoru, un ij tad vēl nav droši zināms, kurš uzvarēs.

FOTO: Ford

«Briseles kāpostiem» iesmērētā pasaciņa par vairāk jaudas no mazāka tilpuma pie mazāka patēriņa arī nedarbojas,

FOTO: Ford

Uz mums tas viss neattiecas, jo jebkurš automobilis ar vairāk nekā 300 zirgspēkiem jau pats pats sevi ir Notikums, un mēs nešķiedīsim laiku diskusijās par to, cik zirgspēku Ecoboost zaudēs, ja tajā ielies 87. markas benzīnu. Pie vienāda izskata, kabīnes un līdzvērtīga paātrinājuma Ford Mustang 2.3 pret Ford Mustang 5.0 ir tikai uztveres un gaidu jautājums. Ja arī Mustang Ecoboost ir tikai puse no īsta Amerikāņu sapņa, tad šī puse iznākusi laba, varbūt pat labāka par titulmodeli, un tagad Ford kaut kā jātiek ar šo sensāciju galā.

Ford Mustang 2.3 Ecoboost sākuma cena ir 36 800 eiro.

Lasītākais šobrīd

Uz augšu