AMG hipermašīnai būšot 2 litru benzīna motors ar 1000 ZS

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Mercedes-Benz

Jau iepriekš ziņojām par Mercedes-Benz AMG struktūrvienības plāniem savu 50 gadu pastāvēšanas jubileju atzīmēt ar pirmās hipermašīnas izlaišanu. Vācu AutoBild tagad nācis klajā ar jaunu informāciju, kas gaidāmajam auto būs «vēderā».

Nav šaubu, ka 50 gadu jubileja kompānijai, kuras pamatnodarbe ir Mercedes-Benz sportiskāko auto sagatavošana un autosports, ir jāatzīmē godam. Un to AMG plāno darīt kā pienākas - izlaižot divvietīgu, nepraktisku, taču ļoti jaudīgu un ātru auto. Tā, lai droši varētu stāties līdzās tādiem autobūves šedevriem, kā McLaren P1, Ferrari LaFerrari un Porsche 918 Spyder. Tā, lai pat Bugatti Chiron varētu nolikt uz vienas starta līnijas.

Kā raksta AutoBild, jau 2017.gada vidū

AMG varētu prezentēt auto ar 1300 zirgspēkiem un 1300 kilogramu svaru.

Tā iespējamais nosaukums ir R50. Jaudas un svara tādējādi būtu identiska Koenigsegg izstrādātajam One:1, kurš attīsta 1360 ZS un sver 1360 kg, taču labāka nekā Chiron, kura motora jauda ir 1500 ZS, bet svars - 1900 kg. Paātrinājuma ziņā gan lielu atšķirību nebūs, jo, spītējot pilnpiedziņai, Bugatti riepas tāpat nespēj piemānīt fiziku un mazāk par 2,5 sekundēm līdz 100 km/h diezin vai sanāks jebkuram no šiem auto.

AMG R50 pamata konstrukciju veidos viegls, bet stingrs oglekļa šķiedras monokoks, tas tiks papildināts ar aktīvajiem aerodinamikas elementiem, bet kā īpašs dizaina elements kalpos piecedesmito gadu Mercedes SL300 stilā ieturētas kaiju spārnu tipa durvis.

Vidū iebūvējamā spēka agregāta ziņā AMG būšot īpaši inovatīvi.

1300 ZS ir mērķis un to plānots īstenot ar 2 litru četru cilindru agregāta un 2 priekšējai asij piejūgtu elektromotoru palīdzību.

Katrs no elektromotoriem attīstīšot 150 ZS, bet benzīna motora jauda būšot 1000 ZS. Piestūrējami aizmugurējie riteņi, aktīvā balstiekārta un brīvi vektorējama vilkme priekšējiem riteņiem būs šī auto trumpji, ja runa ir par vadāmību un sportisko dinamiku.

Dizaina ziņā R50 stipri līdzināšoties Lemānas 24 stundu sacensību prototipiem un arī vadītāja sēdpozīcija būšot visai sportiska ar samērā augstu paceltām kājām, taču katram individuāli pielāgojama. Saprotams, ka ārējais izskats pagaidām ir spēcīgas spekulācijas, tāpēc tuvākais R50 līdzinieks šobrīd ir kādu laiku atpakaļ prezentētais konceptauti BIOME.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu