Ford prezentē pilnīgi jaunu modeli - KA+

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ford

Ford mazās klases automašīnu klāstam, kurā ietilpst arī pārdotākais modelis Fiesta, pievienojas KA+.

Vieta pieciem cilvēkiem

Ford KA+ piecdurvju hečbeks, kas Eiropas klientiem pasūtīšanai pieejams no jūnija un kura pirmās piegādes gaidāmas šogad, ir veidots uz globālās mazo automašīnu platformas un piedāvā sēdvietas pieciem cilvēkiem, kaut arī virsbūves garums nepārsniedz 4 metrus.

KA+ ir nedaudz īsāks, bet par 29 milimetriem augstāks nekā Fiesta, tam ir optimizēts salons, kas piedāvā klasē lielāko vietu galvas zonā priekšpusē un plašāko telpu kājām aizmugurējiem pasažieriem. KA+ bagāžnieka tilpums ir 270 litri, ar ko pietiek diviem koferiem, taču novietni var palielināt, nolokot attiecībā 60:40 dalīto aizmugurējā sēdekļa atzveltni. Tāpat auto salonā ir 21 novietne sīku priekšmetu uzglabāšanai.

Uzglabāšanas iespējas ietver MyFord dokstaciju priekšējā paneļa centrā, kas ļauj automobilī sēdošajiem uzglabāt, pieslēgt un uzlādēt mobilās ierīces, piemēram, tālruņus un navigācijas sistēmas, kā arī kabatas priekšējās durvīs, kurās katrā var ievietot 1 litra pudeli, 0,6 litru pudeli un mazu lietussargu. Apslēpta uzglabāšanas novietne priekšējā paneļa sānā ir pieejama tikai tad, kad ir atvērtas autovadītāja durvis.

Iedvesmojoties no Ford jaunākās dizaina valodas, arī KA+ ir izteiksmīgs trapeces formas radiatora režģis ar lieliem, uz aizmuguri izstieptiem priekšējiem lukturiem. Visiem KA+ modeļiem ir saskaņota apdare ar hromētām detaļām uz priekšējā režģa apvienojumā ar virsbūves krāsas bamperiem, durvju rokturiem un ārējiem atpakaļskata spoguļiem. Salonā izmantoti izturīgi, mūsdienīgi, taču samērā vienkārši apdares materiāli.

Atsaucīga un ekonomiska spēka piedziņa

KA+ motoru paletes pamatā ir jaunais 1,2 litru Duratec benzīna dzinējs. Ar 70 ZS un 85 ZS jaudu pieejamais 1,2 litru dzinējs ir atvasināts no 1,25 litru dzinēju saimes, kas izmantota modelī Fiesta. Motora standarta aprīkojumā ir piecu pakāpju manuālā transmisija.

Abu dzinēja versiju CO2 izmešu līmenis ir 114 g/km, bet degvielas patēriņš kombinētajā ciklā ir 5,0 l/100 km.

Atsevišķos tirgos ir pieejama īpaši efektīva 85 ZS versija ar paaugstinātu gala pārnesumskaitli un specifiskiem regulējumiem, kas nodrošina 110 g/km CO2 izmešu līmeni.

Izveicīgs, patīkami vadāms un ērts

Jaunais KA+ ir izstrādāts un Ford Eiropas testu trasē Lomelā, Beļģijā regulēts, lai nodrošinātu izveicīgu, patīkamu un dinamisku vadāmību.

Lai nodrošinātu vēlamo dinamiku, automobilim KA+ ir unikāla šasijas specifikācija ar īpaši izstrādātiem mezgliem, tostarp stūres sistēmu, atsperēm un amortizatoriem, priekšējo pretapgāšanās stieni, aizmugurējo vērpstieņa asi un riepām, kā arī pārstrādātu priekšējo apakšrāmi un dzinēja stiprinājumiem. Lielu uzmanību inženieri esot veltījuši, lai samazinātu vēja troksni, ceļa radīto troksni un spēka piedziņas trokšņa līmeni.

Foto: Ford

Plašs standartaprīkojums un divas izvēlei pieejamas modeļa versijas

Visiem KA+ modeļiem ir plašs standartaprīkojuma klāsts, tostarp elektriski vadāmi priekšējie logi un ārējie atpakaļskata spoguļi, centrāla atslēga ar tālvadību, drošības sistēma ar sešiem gaisa drošības spilveniem, elektroniskā trajektorijas stabilizācijas kontrole ar palīgmehānismu braukšanas uzsākšanai kalnā, ātruma ierobežotājs un Ford Easy Fuel degvielas uzpildes sistēma.

85 ZS modelim var izvēlēties arī dažādas saistošas papildaprīkojuma iespējas, piemēram, elektronisko klimata kontroli, stūri ar ādas apdari un kruīza kontroli, apsildāmus priekšējos sēdekļus, DAB audiosistēmu, aizmugurējos parkošanās sensorus, elektriski vadāmus aizmugurējos logus, apsildāmus/elektriski pielokāmus ārējos atpakaļskata spoguļus, tonētus logus un 15 collu vieglmetāla diskus.

Foto: Ford
KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu