Latvijā mašīnu pircējiem svarīgāka par auto zīmolu ir cena

BNS
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Reuters/ScanPix

Latvijā automašīnu pircējiem aizvien svarīgāka par konkrētu zīmolu ir automašīnas pārdošanas cena, atzina Auto asociācijas prezidents Andris Kulbergs.

«Mēs jūtam, ka arvien mazinās piesaiste konkrētam auto zīmolam un fokuss uz cenu un izdevīgumu ir dominējošs. Turklāt izdevīgums šajā gadījumā ir pirmreizējs, proti, iegādes brīdī. Nav tā, ka daudzi domātu, kāds būs izdevīgums piecu gadu ciklā no servisa, no degvielas patēriņa viedokļa u.tml,» sacīja Kulbergs.

Viņš minēja, ka atlaižu cenas automašīnas izvēlē vienmēr dominē laikā, kad sabiedrībā pirktspēja ir zema. «Lieta, kas nemainās, ir skriešana pēc atlaidēm, kas gan ne vienmēr nozīmē izdevīgāko pirkumu. Tad, kad sabiedrībā pirktspēja ir zema, tad vienmēr dominē tās cenu zīmes, kas ir dzeltenā vai sarkanā krāsā,» teica Kulbergs.

Viņš arī piebilda, ka automašīnu ekspluatācijas izdevīguma izvērtējums starp dažādu marku modeļiem prasa zināmu piepūli, un vienkāršāk ir izvēlēties automašīnu, kurai ir atlaide.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu