Top10 gada visvairāk skatītie filmu reklāmas rullīši

FOTO: kadrs no video

Vietne «YouTube» apkopojusi datus par aizvadītajā gadā visvairāk skatītajiem filmu reklāmas rullīšiem. Starp populārākajām un gaidītākajām filmām ierindojušās «Jurassic World», «The Teenage Mutant Ninja Turtles» («Bruņurupuči nindzjas»), «The Hobbit: The Battle of the Five Armies» («Hobits: Piecu armiju kauja»), taču pirmajā vietā ir rullītis, kas sirdī trāpījis galvenokārt sieviešu auditorijai. Aplūko top10!

 

FOTO: Youtube video

10. «Interstellar» - 39 miljoni skatījumu

«Starp zvaigznēm» («Interstellar») ir viens no šī gada vērienīgākajiem kino projektiem, kuru uzņēmis filmu «Pirmsākums» («Inception»), «Memento», «Ilūzija» («The Prestige») un «Tumšā bruņinieka» («The Dark Knight») triloģijas autors Kristofers Nolans.

Filmas «Starp zvaigznēm» anotācija: Zemes resursi nav neizsmeļami - pienācis laiks, kad mūsu dienas uz šīs planētas ir skaitītas. Vai cilvēku suga varētu turpināties kaut kur citur zvaigžņotajā izplatījumā? Lai to noskaidrotu, pētnieku komanda dodas nozīmīgākajā misijā cilvēces vēsturē - ceļojumā ārpus mūsu galaktikas robežām. Ceļotāju vidū ir arī inženieris Kūpers - divu bērnu tēvs, atraitnis, kurš augstāku mērķu vārdā gatavs upurēt savu ģimenes dzīvi.

 

FOTO: Youtube video

9. «Dumb and Dumber To» - 44 miljoni skatījumu;

Divdesmit gadu pēc leģendārās komēdijas «Stulbs un vēl stulbāks» («Dumb and dumber to») tās varoņi ir atgriezušies! Sen nevienā filmā neredzētais Džims Kerijs un viņa kolēģis Džefs Danielss atkal tēlo ne pārāk gudros, ne pārāk smalkos un pavisam neintelektuālos tipus Loidu un Hariju.

Filmas «Stulbs un vēl stulbāks 2» («Dumb and dumber to») darbība risinās mūsdienās. Divdesmit gadu laikā Loida un Harija dzīvē notikušas pārmaiņas. Loids gadiem izlicies par psihiski slimu, cietpauris Harijs bijis sajūsmā par drauga āzēšanos, un viņi ar divkāršu sparu metušies jaunās aušībās.

Draugi dodas Harija meitas meklējumos. Nolaidīgais tētis tikai tagad uzzina, ka viņam ir meita. Harijam un Loidam ir pamatots iemesls uzmeklēt pazudušo mantinieci (nē, Harijā nav modušās tēva jūtas). Ieraudzījis meitenes fotogrāfiju, Loids tūlīt iemīlas, turklāt viņiem steidzami vajadzīga niere pārstādīšanai. Tas ir vērā ņemams pamats vēl vienam neprātīgam ceļojumam.

 

FOTO: Youtube video

8. «The Hobbit: The Battle of the Five Armies» - 45 miljoni skatījumu

«Hobits: Piecu armiju kauja» («The Hobbit: The Battle of the Five Armies») ir režisora Pītera Džeksona jaunākā filma, ar kuru noslēdzas viņa veidotā filmu sērija, kas balstīta uz rakstnieka Dž.R.R. Tolkīna pasaulslavenā fantāzijas romāna «Hobits» motīviem.

Kopā Džeksons ir uzņemis sešas filmas par piedzīvojumiem Viduszemē – pirmā, «Gredzenu pavēlnieka» triloģija, uz lielajiem ekrāniem iznāca pirms vairāk nekā desmit gadiem, proti, katru decembri, sākot ar 2001.gadu. «Hobita» triloģijas pirmā lente pirmizrādi piedzīvoja 2012. gada nogalē.

Jaunajā filmā tās centrālie varoņi ir ieradušies Vientuļajā kalnā, lai atgūtu dārgumus, taču viņi nav vienīgie, kas alkst ieņemt rūķu karaļvalsts galvaspilsētu... Filmas notikumi noslēdz «Hobita» triloģiju, kā arī sasaista to ar «Gredzenu pavēlnieka» filmām. Lentes režisors, ASV Kinoakadēmijas balvas laureāts Pīters Džeksons, kopā ar Gijermo del Toro, Frenu Volšu un Filipu Bojenu ir arī tās scenārija autors. Vērienīgajā kino projektā atkal iesaistījušies skatītāju iemīļotie aktieri - Martins Frīmens Bilbo Baginsa lomā, Īens Makkelens Gendalfa un Ričards Armitedžs Torina Ozolvairoga lomā. Citu varoņu ādās iejutušies Keita Blanšeta, Orlando Blūms, Hugo Vīvings, Kristofers Lī, Evandželīna Lilija, Lūks Evanss, Benedikts Kamberbačs u.c.

 

FOTO: Youtube video

7. «Minions» - 54 miljoni skatījumu

Trīs minioni – apņēmīgais Kevins, dumpīgais Stjuarts un mazais Bobs dodas pasaulē, lai sameklētu jaunu ļaundari, kam minioni varētu kalpot.

Trijotnes piedzīvojumiem pilnais un garais ceļojums aizved viņus pie pasaulē pirmās superļaundares Skārletas.

 

FOTO: Youtube video

6. «Furious 7» - 58 miljoni skatījumu

Franšīzes «Fast and the Furious» jaunākā filma uz ekrāniem nonāks 2015. gada 3. aprīlī un joprojām skatītājus priecēs ar krāšņi un jaudīgi pārbūvētiem spēkratiem, kā arī asu sižetu, kas nereti skatītājam laupa ticamības momentu. Filmā piedalās arī Pols Vokers, kurš pagājušā gada nogalē gāja bojā traģiskā negadījumā ar «Porsche Carrera GT» superauto.

 

FOTO: Youtube video

5. «The Teenage Mutant Ninja Turtles» - 58 miljoni skatījumu

Pilsētai vajadzīgi varoņi. Ņujorku savā varā ir pārņēmuši tumšie spēki - Šredera un viņa klana dzelžainajā tvērienā ir pilnīgi visi, no policistiem līdz pat politiķiem. Nākotne sola drūmus laikus, taču tad pilsētā negaidīti uzrodas četri varoņi - bruņurupuči nindzjas. Lai glābtu pilsētu un atšķetinātu Šredera velnišķīgo plānu, bruņurupučiem palīgā nāk bezbailīgā žurnāliste Eiprila un viņas kolēģis Verns.

 

FOTO: Youtube video

4. «Jurassic World» - 64 miljoni skatījumu

«Juras laikmeta pasaule» uz ekrāniem iznāks tikai nākamvasar.

 

FOTO: Youtube video

3. «The Avengers: Age of Ultron» - 78 miljoni skatījumu

«The Avengers: Age of Ultron» būs 2015. gada amerikāņu supervaroņu filma, kuras režisors ir Džošs Vedons. Filma ir balstīta uz Marvel Comics supervaroņu komandu «Atriebēji». Tā ir Marvel Cinematic Universe vienpadsmitā daļa un turpinājums 2011. gada filmai «Atriebēji». Filmā Tonija Starka radītais mākslīgais intelekts Ultrons kļūst ļauns un «Atriebēji» viņu mēģina apturēt.

Galvenās lomas filmā atveido Roberts Daunijs (attēlo Toniju Starku jeb Dzelzs vīru), Kriss Evanss (attēlo Kapteini Ameriku), Marks Rufallo (attēlo Halku), Kriss Hemsvorts (attēlo Toru), Skārleta Johansone, Džeremijs Renners un Semjuels Džeksons (attēlo Niku Fjuriju).

 

FOTO: Youtube video

2. «Star Wars: The Force Awakens» - 81 miljons skatījumu

Ilgi gaidītā «Star Wars» (Zvaigžņu kari) sērijas septītā filma iznāks 2015. gada 18. decembrī. «Zvaigžņu karu 7» režisors būs Dž.Dž.Abramss, bet par skaņu celiņu gādās pieredzējušais filmu komponists Džons Viljamss.

 

FOTO: Youtube video

1. «Fifty Shades Of Grey» - 93 miljoni skatījumu

Aizvadītajā gadā visvairāk skatīts erotiskās filmas «Fifty Shades Of Grey» («Greja piecdesmit nokrāsas») reklāmas rullītis, liecina video vietnes «YouTube» apkopotie dati. Kopš publicēšanas 24. jūlijā tas skatīts 93 miljonus reižu.

Uz augšu