«YouTube» nosauc gada visvairāk skatītos filmu reklāmas rullīšus

LETA
CopyDraugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: TT NYHETSBYRN

Aizvadītajā gadā visvairāk skatīts erotiskās filmas «Fifty Shades Of Grey» («Greja piecdesmit nokrāsas») reklāmas rullītis, liecina video vietnes «YouTube» apkopotie dati.

Kopš publicēšanas 24.jūlijā tas skatīts 93 miljonus reižu.

Otrajā vietā ierindojas zinātniskās fantastikas sērijas «Star Wars» («Zvaigžņu kari») ilgi gaidītās septītās daļas reklāmas rullītis. Lai arī tas iznāca rikai 28.novembrī, tas skatīts 81 miljonu reižu.

Pirmo trijnieku noslēdz vēl neiznākušās kinolentes «The Avengers: Age of Ultron».

Starp populārākajām un gaidītākajām filmām ir arī «Jurassic World», «The Teenage Mutant Ninja Turtles» («Bruņurupuči nindzjas») un «The Hobbit: The Battle of the Five Armies» («Hobits: Piecu armiju kauja»).

2014.gada visvairāk skatītie filmu reklāmas rullīši:

1. «Fifty Shades Of Grey» - 93 miljoni skatījumu;

2. «Star Wars: The Force Awakens» - 81 miljons skatījumu;

3. «The Avengers: Age of Ultron» - 78 miljoni skatījumu;

4. «Jurassic World» - 64 miljoni skatījumu;

5. «The Teenage Mutant Ninja Turtles» - 58 miljoni skatījumu;

6. «Furious 7» - 58 miljoni skatījumu;

7. «Minions» - 54 miljoni skatījumu;

8. «The Hobbit: The Battle of the Five Armies» - 45 miljoni skatījumu;

9. «Dumb and Dumber To» - 44 miljoni skatījumu;

10. «Interstellar» - 39 miljoni skatījumu.

KomentāriCopyDraugiem X Whatsapp
Uz augšu