Latvijas autopārvadātāju problēmas vēl nav līdz galam atrisinātas (31)

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: LETA

Lai gan kravas automašīnu rindas uz Latvijas un Krievijas robežas samazinājušās, Latvijas autopārvadātāju problēmas līdz galam nav atrisinātas, biznesa portālam "Nozare.lv" skaidro Latvijas autopārvadātāju asociācijas "Latvijas auto" prezidents Valdis Trēziņš.

"Nevarētu teikt, ka autopārvadātājiem sarežģījumi uz Krievijas un Latvijas robežas būtu beigušies, jo pārbaudes procedūras joprojām ir pastiprinātas", teica Trēziņš.

Eksperts atzīst, ka autopārvadātāju plūsma uz Krieviju vairs nav tik apjomīga, tāpēc arī rindas mazākas, taču tas esot tikai tāpēc, ka ir gada beigas, bet "problēma vēl nav atrisināta". Iebraucot Krievijā, iespējams, tik stingri vairs netiekot pārbaudīta saņēmēja muita.

Lielākas problēmas šobrīd esot atgriezties Latvijā no Krievijas puses, jo tur auto rinda joprojām ir. Gada beigās Latvijas autopārvadātāji gribot izbraukt no Krievijas.

Trēziņš arī nosauc tās astoņas kompānijas, kuras Krievijas puse uzskata par vainīgām stingrās kontroles uz Latvijas un Krievijas uzsākšanai. Tās ir - SIA "Irona auto ", SIA "Prodeksports M ", SIA "Domo Imostate", SIA "Feti ", SIA "Ludmila", SIA "Danta ", SIA "Risped ", SIA "Vako1".

Saskaņā ar starptautisko garantiju sistēmu Latvijas autopārvadātāju neveiktie nodokļu maksājumi par ievestajām kravām tikšot kompensēti Krievijas budžetam, izmantojot savstarpējās apdrošināšanas biedrību "Lauto klubs" pakalpojumus. Trēziņš skaidro, ka pašlaik palikušas neatrisinātas tikai tehniskas nianses - tie dokumenti, kurus iesniedza Krievijas puse, "Latvijas auto" neapmierina, jo konkrētas problēmas ir konkrētām kompānijām, bet asociācijai nepieciešams, lai rēķins tiktu iesniegts "Latvijas Auto".

"Pašlaik precizējam, kā to labāk izdarīt, bet domāju, ka līdz Jaunajam gadam šīs lietas sakārtosim", skaidro asociācijas prezidents.

"Nozare.lv" jau ziņoja, ka uz Latvijas un Krievijas robežas pēdējās dienās nedaudz samazinājušās kravu automašīnu rindas, - divās dienās to skaits samazinājies par 540 vienībām.

Komentāri (31)CopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu