«Lido» piecu gadu laikā Vācijā plāno atvērt 100 restorānus

BNS
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Evija Trifanova / LETA

Sabiedriskās ēdināšanas uzņēmums «Lido» piecu gadu laikā Vācijā plāno atvērt 100 restorānus, otrdien žurnālistiem pavēstīja «Lido» padomes priekšsēdētājs Gunārs Ķirsons.

«Slikti sportisti brauc uz olimpiādi, ja nebrauc pakaļ zeltam. Mēs vienmēr braucam pakaļ zeltam. Mums ir mērķis, jā, mēs gribam iekarot Vācijas tirgu, tas ir mūsu mērķis - olimpiādes zelta medaļa. (..) Gribu pateikt, ka mums ir paredzēti vismaz 100 objekti piecu gadu laikā Vācijā,» sacīja Ķirsons, piebilstot, ka tas ir liels skaits.

Viņš norādīja, ka divus mēnešus pēc pirmo divu restorānu atvēršanas Berlīnē, Vācijā, kompānija izvērtēs restorānu atvēršanas rezultātus un tad septembrī varētu sākt domāt arī par citu restorānu atvēršanu Vācijā.

Tāpat uzņēmuma padomes priekšsēdētājs informēja, ka restorānus paredzēts atvērt arī Austrijā un Šveicē. «Tās ir vācu valodā runājošās zemes, [kurās plānojam paplašināties], pirmkārt, tā ir Vācija, kas ir lielvalsts un viena no spēcīgākajām valstīm. (..) Otrkārt, Vācija ir lielpilsētu valsts. Tāpat tā ir Austrija, tā ir Šveice,» teica Ķirsons.

Aģentūrai BNS viņš pastāstīja, ka Vācijas patērētāji vairāk nekā Latvijā ēdināšanās iestāžu izvēlē uzticas atsauksmēm no pazīstamiem cilvēkiem. «Jebkurš viņu patērētājs, ja vienreiz pagaršo [ēdienu], to saprot un nekautrējas teikt kādam citam, ka tas ir labi. (..) Mums tur nevajadzēs mārketingā tik daudz naudas, jo viņi viens otram pastāsta,» teica «Lido» padomes priekšsēdētājs, piebilstot, ka kopumā Latvijas un Vācijas ēdināšanas kultūrā atšķirību nav, taču vācu valodā runājošajās zemēs ir spēcīgāk attīstīta konditoreja.

"Lido" padomes locekle Valērija Lieģe aģentūrai BNS pastāstīja, ka arī turpmākos "Lido" restorānus" Vācijā kompānija plāno atvērt Berlīnē, kur ir ražotne, kas var apkalpot līdz 20 restorāniem. "Sākumā mēs tāpat turpināsim attīstīties Berlīnē, un tad precīzi var skatīties, kur Vācijā atvērt citus restorānus," teica Lieģe.

Aģentūra BNS jau vēstīja, ka «Lido» investējis trīs miljonus eiro divu restorānu «Kirsons» un ražotnes izveidē Berlīnē. Abus «Kirsons» restorānus Berlīnē plānots atklāt trešdien, 18.maijā.

Tāpat ziņots, ka 2014.gadā «Lido» strādāja ar 33,158 miljonu eiro apgrozījumu un 889 tūkstošu eiro zaudējumiem. Savukārt kompānijas 2015.gada rezultāti vēl nav publiskoti.

«Lido» galvenie darbības virzieni ir sabiedriskā ēdināšana, gaļas produktu pārstrāde, zivju produktu apstrāde, pusfabrikātu ražošana un realizācija. Uzņēmuma vienīgais īpašnieks ir Gunārs Ķirsons. Rīgā ir deviņi «Lido» restorāni, kulinārijas ražošanas bāze, alus darītava, konditoreja, veikals un veikals-kafejnīca. Tāpat «Lido» ir trīs ēdināšanas vietas Tallinā.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu