"Christian Dior" konfidenciālā vizīte Latvijā

FOTO: publicitātes

Kā TVNET noskaidrojis, nedēļas nogalē konfidenciālā vizītē Latvijā bija ieradies "Christian Dior Homme" modes nama galvenais dizaineris Kriss van Asše ar savu komandu.

Lieki atgādināt, ka "Christian Dior" ir viens no pasaules lielākajiem un ietekmīgākajiem modes namiem. Tas nozīmē, ka noslēpumainā vizīte tiešām uzskatāma par gana nozīmīgu. Iespējams, tā ir pirmā šāda ranga dizainera personīgā ierašanās Baltijas valstīs.

Krisa un viņa asistentu ekskluzīvās vizītes mērķis ir bijis atrast vīriešu modeļus savai jaunajai "Dior Homme" kolekcijai. Pagaidām ir grūti prognozēt, kādi būs atlases rezultāti, tomēr ir skaidrs, ka "Dior" ir izteikta interese par Latvijas modeļiem. Kaut arī šis ir viens no pasaules visneparedzamākajiem modes namiem modeļu kandidātu izvēlē, šajā sezonā mūsu Latvijas modeļiem ir lielas izredzes tikt izraudzītiem.

"Bijām ļoti pagodināti par viņa ierašanos Latvijā," pēc tikšanās ar dizaineri atzina gan aģentūras "Dandy" dibinātājs Nils Raumanis, gan tās direktors Dmitrijs Kopeikins.

Tieši viņu vadītā aģentūra nu jau vairākus gadus sadarbojas ar prestižo modes namu.

Šoruden "Joystar System" aģentūras jaunā pašmāju supermodele Ieva Lagūna savas karjeras pirmajā modes šovu sezonā piedalījās pasaules prestižāko modes namu jauno kolekciju skatēs: "Burberry", "Dolce & Gabbana", "Gianfranco Ferre", "Gucci", "Marni", "Max Mara", "Versus by Versace", "Chanel", "Louis Vuitton" u.c.

Interesanti, bet vīriešu modeļu karjerai lielākoties ir īss mūžs, tomēr Latvijas "Dior" pārstāvji cer, ka kāds no jaunajiem talantiem spēs iekarot topmodeļu statusu, līdzīgi kā to jau ir paveikusi viena no pasaulē populārākajām Latvijas jaunajām un "Dandy" atzītākajām modelēm Ginta Lapiņa.

Ginta ar saviem fantastiskajiem panākumiem ir burtiski apbūrusi ietekmīgākos modes korifejus, kad tikko, savas karjeras otrajā modes šovu sezonā, piedalījās gandrīz 40 skatēs, ieskaitot tādus modes „grandus” kā "Balenciaga", "Louis Vuitton", "Yves Saint Laurent", "Donna Karan", "Valentino", "D&G", "Proenza Schouler", "Marc Jacobs", "Hermes", "Michael Kors", "Lanvin", "Versace", "RM by Roland Mouret", "Viktor & Rolf" u.c.

„Šie unikālie mūsu jauniešu sasniegumi ir kārtējais apliecinājums, ka Latvijas modeļu industrijai ir pārliecinoša konkurētspēja pasaules tirgū un neapšaubāmas iespējas turpmākai profesionālai izaugsmei,” atzīst aģentūras "Dandy" dibinātājs Nils Raumanis.

Uz augšu