Subaru atklāj klasiskās piedziņas kupeju

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Pēc ilgas slēpšanās dienas gaismā beidzot nonācis jaunais klasiskās piedziņas Subaru markas automobilis, kas izstrādāts sadarbībā ar Toyota.

Kamēr Toyota jau ir gatava sērijveida FT-86 prezentācijai, Subaru Losandželosas auto izstādē parādīs BRZ STI Concept, no kā laika gaitā arī taps auto, ko varēs iegādāties dīleru salonos.

Foto: Subaru

Ar smalku tehnisko datu aprakstu Subaru joprojām neaizraujas, taču norāda, ka uz pārējo markas automobiļu fona auto izceļas, protams, ar piedziņas tipu un arī motora novietojumu. 2 litru atmosfēriskais bokserdzinējs, kāds izmantots arī analogajā Toyota kupejā, atrodas par 120 mm zemāk un par 240 mm tuvāk šasijas centram nekā citos Subaru, un tā iegūts viens no zemākajiem smaguma centriem mūsdienu autobūvē. Tā apgalvo Fuji Heavy Industries auto ražošanas struktūrvienība. Smaguma centra pazemināšanai savu artavu dod arī oglekļa šķiedras jumts, kāds izmantots jau Impreza STI.

Kā jau minēts, precīziem tehniskajiem datiem vēl acīmredzot ir par agru, tādēļ Subaru min tikai BRZ STI Concept gabarītus, kas ir 4230x1800x1280 mm, riteņu bāzi (2570 mm), motora tipu un riepu izmērus - 215/45 R18 priekšā un 225/45 R18 aizmugurē.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu