Šlesers: nav ko kautrēties, Rīga būs Ziemeļu galvaspilsēta (438)

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Rīgas vicemērs Ainārs Šlesers ar vācu reklāmas kompāniju "Embassy" šodien prezentēja jauno Rīgas pilsētas tēla zīmolu, kas tiks popularizēts ārzemēs. Tā galvenais vadmotīvs un princips būs "Labi rīdziniekam - labi tūristam!" un nākamgad kampaņai paredzēts 5 miljonu latu liels finansējums.

Šlesers atklāja, ka šogad jaunajā tēla izstrādes un popularizācijas kampaņā ieguldīts miljons latu, bet nākamgad plānots investēt vēl piecus miljonus. Galvenie Rīgas domes partneri būs aviokompānija "airBaltic", kas piedalās projekta līdzfinansēšanā.

Vicemērs norādījis, ka pieci miljoni nav daudz, salīdzinot ar ienākumiem, ko iespējams gūt no laba tēla un tūristu pieplūduma. Salīdzinājumam tika minēts Zviedrijas piemērs, kur valsts reklāmēšanā ārvalstīs investēti 20 miljoni dolāru.

Reklāmas veidošana uzticēta vācu uzņēmumam "Embassy", kas pērn izstrādājusi un realizējusi reklāmas kampaņu Berlīnei - "Be Berlin". Tāpat starp uzņēmuma klientiem ir "Renault", "Bosch" un "Lufthansa".

"Embassy" pārstāvis Andreass Maks prezentēja reklāmas kampaņas moto "Live Rīga" un norādīja, ka lielu lomu pilsētas popularizēšanā un tēla veidošanā spēlēs arī tās iedzīvotāju aktīva iesaistīšanās.

Latvijas galvaspilsēta tiks reklamēta septiņās valstīs: Igaunijā, Lietuvā, Krievijā, Somijā, Zviedrijā, Norvēģijā un Vācijā. Šīs valstis izvēlētas tāpēc, jo no tām Rīgu apmeklē vislielākais tūristu skaits.

Zīmīgi, ka par reklāmas kampaņas krāsām izvēlētas zilā un zaļā, kas ir arī Rīgas domes projekta partneru, lidsabiedrības "airBaltic" krāsas. Zīmola prezentācijā no klātesošo puses tika uzdots jautājums, vai izvēlētās zīmola krāsas ir tikai nejaušība. Šlesers nenoliedza, ka Rīgas pilsētai ar lidsabiedrību ir laba sadarbība. "Ko tur noliegt, arī man tās krāsas personīgi ļoti patīk," piebilda "airBaltic" šefs Bertolts Fliks, kurš arī piedalījās zīmola prezentācijā.

Jau ziņots, ka līdz ar Rīgas tūrisma attīstības biroja veidošanu ir sākta Rīgas pilsētas zīmola un komunikācijas izstrāde. Zīmola vadmotīvs un galvenais princips: "Labi rīdziniekam, labi tūristam!"

RTAB būs Rīgas tūrisma attīstības stratēģiskās plānošanas un koordinācijas organizācija, tās izveidē apvienojušies Rīgas dome, "airBaltic", Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija (LVRA) un Latvijas Tūrisma aģentu asociācija (ALTA).

Komentāri (438)CopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu