Auto ziņas testē jauno Passat (40)

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Video vairs nav pieejams. Video vairs nav pieejams.

Kopš 1973.gada pasaule piedzīvojusi sešas Volkswagen Passat paaudzes, bet jaunākā, septītā, prezentēta tikai pavisam nesen - Parīzes auto šovā septembra beigās.

37 gadu laikā kopumā izlaisti 15 miljoni Passat. Kas licis 15 miljoniem izvēlēties tieši pelēcīgo Passat, nevis lētāku japāni vai avangardistu no Francijas? Atbilde ir tā pati, kas mūsu kopīgajā dzimšanas dienā – vācu kvalitāte, plašums un ērtības, un pats galvenais - katram cilvēkam saprotamas, nevis pašmērķīgas inovācijas.

Passat savā ziņā jau velk uz luksusklasi, ne jau velti pats Volkswagen to mēdz dēvēt par mazo Phaeton. Taču tam ir arī savas ēnas puses, proti, tas viss kaut ko maksā un arī sver. Testētais auto sver gandrīz 1,7 tonnas, un to var just gan paātrinoties, gan bremzējot.

Kā cīnīties ar iespaidīgo Passat masu? Izvēlēties mazāku motoru! 1,6 litru dīzelis gan nesniegs cerēto gandarījumu, jo tik lielam auto jau ir gandrīz par mazu. Arī 1,4 litru benzīna bāzīte uz priekšu iet bez sevišķa prieka. Toties 1,8 litru TSI motors ir pavisam cita lieta un cienījams konkurents 2 litru dīzeļiem. Pašā galvgalī atrodas motors, ko Eiropā izvēlēsies pavisam reti, – 3,6 litru V6.

Starp Passat vērtībām var minēt jaunākās tehnoloģijas, piemēram, vadītāja noguruma mērītāju, speciālu plēvi priekšējā stikla apsildīšanai, kā arī lielu kravas telpu universāla versijā un arī cenu. Bāzes cenai jābūt pieņemamai – citādi tas vairs nebūs pievilcīgs kā dienesta auto - jaunais modelis maksā nedaudz virs 20 000 eiro. Kādas tieši būs cenas Latvijas tirgū, noskaidrosim decembrī, kad Latviju sasniegs pirmās automašīnas.

Lai uzzinātu vairāk par jauno VW Passat, skaties VIDEO.

Komentāri (40)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu