Kā vērtējat notikumus ap Biķernieku kompleksās sporta bāzes privatizāciju? (17)

CopyDraugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: TVNET

Ko par iespējamo Biķernieku sporta bāzes privatizāciju domā ar autosportu cieši saistītas personas?

Indulis Rukuts, valsts a/s "Biķernieku kompleksā sporta bāze" vadītājs:

– Visi notikumi ap Biķernieku bāzi presē un sabiedrībā ir sakāpināti. Nekādi būvniecības darbi un meža izciršana nenotiek. Tiek izcirsti tikai daži koki meža sakārtošanas darbos. Lielākais strīdus ābols ir īpašnieki un īpašuma formas. Mums būtu jārod pareizais variants, un nelaime ir tā, ka valsts līdz šim neizrādīja pienācīgu interesi par šo objektu. Esmu Satiksmes ministrijā iesniedzis detalizētu notikumu izklāstu, sākot ar 1994. gadu. Neesmu neviena pusē, bet zinu tikai to, ka unikālajai Biķernieku bāzei ir jābūt. Privatizācija nav slikta lieta, jo tā ir kā lakmusa papīrs un attīstības virzītājs. Pagaidām saviem spēkiem veicam visus maksājumus un uzturam šo objektu kārtībā.

Dainārs Dambergs, Latvijas Automobiļu federācijas prezidents:

– Kā Automobiļu federācijas prezidents esmu par trasi, jo tas ir viens no priekšnoteikumiem, lai valstī attīstītos autosports. To, kur tā atradīsies – Biķerniekos vai citur, lai lemj sabiedrība. Visas nebūšanas, kas saistītas ar Biķernieku bāzes privatizācijas procesiem, mūs uztrauc, tāpēc esam tikušies ar Satiksmes ministrijas, Nacionālās sporta padomes pārstāvjiem un Ministru prezidentu Aigaru Kalvīti. Ne tikai Automobiļu federācijai, bet arī visai sabiedrībai ir nepieciešama trase. Kalvīša kungs apstiprināja: kamēr nebūs jaunās trases, darbosies vecā – Biķerniekos.

Vladislavs Šlegelmilhs, autobraucējs:

– Neskaidrību Biķernieku kompleksās sporta bāzes privatizācijas procesos ir daudz. Skaidrs, ka džentlmeņi nav rīkojušies korekti. Es neesmu pret to, ka tiek privatizēts, bet gan par veidu, kā tas tiek darīts un par kādu niecīgu summu. Šo teritoriju vajadzētu privatizēt par pašreizējo tirgus cenu, bet iegūtos līdzekļus investēt jaunas trases celtniecībā. Esošā trase ir nolietojusies, mūsdienu autosportā ir citas prasības. Viena no jaunās trases atrašanās vietām varētu būt Rīgas rajona Ropažu pagastā, kur esam plānojuši būvēt Eiropas līmeņa sacensībām paredzētu auto un motošosejas trasi.

Andris Štāls, bijušais autosportists:

– Biķernieku bāze ir ne tikai federācijas vai atsevišķu cilvēku problēma. Trasē taču nenotiek tikai auto sacensības, bet ik dienas uzturas simtiem cilvēku. Vairums piekrīt privatizācijai, tikai civilizētai. Ja būvējam jaunu trasi, tad tai jābūt ne tālāk par 100 kilometriem no Rīgas un platībai jābūt no 50 līdz 60 hektāriem. Iespējamās jaunās trases celtniecības vietas varētu būt Ropaži vai Tukuma lidlauks.

Jānis Horeliks, autošosejas vecmeistars:

– Ideāls variants būtu jaunas trases celtniecība – tādas, kur varētu rīkot augsta līmeņa sacensības. Visu darbu veikšanai nepieciešams arī liels entuziasms, nedomājot tikai par savu labumu. Tagad mačos startē jaudīgas mašīnas, kurām ir augstas drošības prasības, bet mēs tādas nevaram nodrošināt. Ja mēģinātu uzlabot Biķernieku trasi, nāktos izcirst daudz koku, bet tas nebūtu labi.

Komentāri (17)CopyDraugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu