Dienvidu tilts satiksmi Rīgā nav atvieglojis (101)

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: LETA

Vidēji dienā Dienvidu tiltu šķērso 12 procenti no Rīgas tiltus šķērsojošajiem transportlīdzekļiem, liecina pirmie dati. Tādējādi dārgākais Rīgas tilts būtiski satiksmi nav atvieglojis, raksta "Neatkarīgā".

Augusta pirmajās divās nedēļās vidējā satiksmes intensitāte diennaktī abos virzienos uz Dienvidu tilta ir bijusi 23 315 (brīvdienās vidēji – 16 337, darbdienās – 26 107). Savukārt ik dienu Salu tiltu šķērso 65 630 transportlīdzekļu, Akmens tiltu – 51 160, bet Vanšu – 57 534 transportlīdzekļi.

Speciālists uzskata, ka reālu labumu Dienvidu tilts dos tikai pēc pievedceļu izbūves pabeigšanas abos Daugavas krastos, kad tiltam būs izveidoti atbilstoši pieslēgumi gan Austrumu maģistrālei, Krustpils un Lubānas ielai Daugavas labajā krastā, gan Ziepniekkalna ielai Daugavas kreisajā krastā.

Jau ziņots, ka Dienvidu tilta 1.kārta jeb pats tilts un estakādes pāri Maskavas un Krasta ielai tika atklātas pagājušā gada 17.novembrī.

Patlaban tiek būvēta Dienvidu tilta 2.kārta jeb Slāvu maģistrālā transporta mezgls. Būvniecības gaitā tiks izbūvēts arī trīs līmeņu satiksmes mezgls pašreizējā Slāvu rotācijas apļa vietā.

Paredzēts, ka Slāvu maģistrālā transporta mezgla būvniecība jāpabeidz 2011.gadā. Tas savienos Dienvidu tiltu ar Austrumu maģistrāli un uzņems galvenās tranzīta plūsmas, sniedzot iespēju ērti apbraukt Rīgas centru un nokļūt ostas virzienā, kā arī veidos izeju uz valsts nozīmes autoceļu VIA Baltica.

Komentāri (101)CopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu