Kāpēc e-talonā nauda ieskaitās tikai pēc divām dienām? (30)

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: LETA

Esmu personalizētā e-talona īpašniece, kā daudzi citi šajā skaistajā pilsētā Rīgā. Sabiedrisko transportu izmantoju katru dienu - gan dodoties uz darbu un no tā, gan arī pārvietojoties pa pilsētu darba darīšanās. Šajā sakarā pārsvarā nākas izmantot darba doto mēneškartiņu, tādēļ savām vajadzībām uz e-talona šad un tad uzlieku pa 3-4 braukšanas biļetēm. Un te tad arī saskāros ar problēmām!

Ievēroju, ka situācijā, ja uz e-talona ir uzliktas mazāk par 5 biļetēm, brauciena autorizēšanas iekārta neuzrāda, cik braucieni vēl atlikuši, bet gan parāda uzrakstu "Laimīgu ceļu!". Tā kā biļetes izmantoju reti, nespēju atcerēties - cik braucienus nopirku un cik jau izlietoju (nevaru piekrist kontrolieru paustajam apgalvojumam, ka ir jāsaglabā un domstarpību gadījumā jāuzrāda čeks par iegādātajām biļetēm, jo mana biļete ir derīga pusgadu. Vai tad man jāvadā tas čeks līdzi pusgadu?).

Piektdienā, dodoties pēc darba mājās, braucu ar mēneškarti, kurai bija pēdējā derīguma diena. Tā kā biju pilnīgi pārliecināta, ka uz mana personīgā e-talona ir vismaz 2 braucieniem derīgas biļetes, nospriedu, ka pirmdien uz darbu tikšu bez problēmām, tādēļ necentos arī maciņu piepildīt ar skaidru naudu.

Pārsteigums: man e-talons ir tukšs

Bet liels bija mans pārsteigums pirmdienas rītā, kad mēģināju autorizēt savu e-talonu, jo tas spītīgi norādīja, ka man braukšanas biļešu nav! Dzīvoju pie pašas pilsētas robežas, kur vienīgais sabiedriskais transports ir 1. maršruta autobuss, līdz tuvākajam bankomātam, Pluspunktam vai Narvesenam (un tā ir Jugla) ir 6 km. Tā kā manā makā vispār nebija skaidras naudas, nevarēju biļeti nopirkt arī pie vadītāja. Sēdēju un domāju, - ja iekāps kontrolieri, ko man darīt - sodu samaksāt nevarēšu (lai sastāda administratīvo aktu), no autobusa ārā kāpt nav nozīmes, jo vienalga es nevaru ne nopirkt biļetes, ne noņemt naudu, ne aiziet kājām līdz bankomātam...

Kāpēc naudiņa e-talonā "iekrīt" tikai pēc divām dienām?

Tad nu man ir vairāki jautājumi. 1. Ko darīt, ja Rīgas satiksme nenodrošina manas dzīvesvietas tuvumā ne iespējas iegādāties biļetes kādā no tirdzniecības vietām, ne ir uzstādījuši e-talona papildināšanas automātu, ne ir painteresējušies par tuvāko bankas vai bankomāta atrašanās vietu? 2. Kādēļ man nav iespēju iegādāties braukšanas biļetes bezskaidras naudas norēķinu veidā (arī klientu apkalpošanas vietās jānorēķinās ar skaidru naudu!)? 3. Kāpēc, iegādājoties braukšanas biļetes internetā, tās uz mana e-talona parādās tikai pēc 2 dienām, nevis uzreiz? (tad priekš kam man tādas iespējas vispār vajadzīgas?) 4. Ja manis aprakstītajā situācijā būtu iekāpusi kontrole, kā man būtu jārīkojas un kāda būtu šo valsts amatpersonu rīcība?

Komentāri (30)CopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu