Kompānija uzņēma neatkarīgu kursu arī sava pirmā motocikla izstrādē. Kamēr citi ražotāji turpināja strādāt ar velosipēda ģeometriju, BMW R 32 dizains bija ar nodomu balstīts uz dzinēju. Modeli atklāja 1923. gadā, un tas bija pirmais motocikls, ko darbināja horizontāli novietots divu cilindru Boxer tipa dzinējs ar manuālo pārnesumkārbu, kas bija pieskrūvēta tieši pie dzinēja, un spēka pārnese tika realizēta ar vārpstas nevis ķēdes vai siksnas piedziņu.
Kad uzņēmums 1928. gadā kļuva arī par auto ražotāju, tas sākumā ražoja nelielus automobiļus ar parastu dizainu. Tomēr visus tā laika vispārpieņemtos priekštatus lauza BMW 303, kas bija pirmais vidējās klases automobilis, kas tika veidots ap uzņēmuma pašu izstrādāto vienrindas sešu cilindru dzinēju. Modeli atklāja 1933. gadā, un tas izcēlās konkurentu vidū ar savām unikālajām radiatora režģa kontūrām, kas šodien plaši pazīstamas kā BMW nieru formas dubultā reste. Vissvarīgākais, ka automobilis bija arī viegls, pateicoties cauruļveida rāmim ar dubultām caurulēm ar vairākiem starpsavienojumiem konstrukcijas apakšējā daļā. Šāda tehnoloģija tika pirmo reizi izmantota autobūvē. Inženieri, kuri izstrādāja automobiļa dizainu tādējādi lauza tā laika pārliecību, ka tikai smags automobilis var nodrošināt stabilas gaitas īpašības. BMW 303 bija viegls, tam bija labs paātrinājums, tas bez piepūles bremzēja un veikli izbrauca līkumus, un bija droši vadāms. BMW patentēja cauruļveida rāmi ar dubultām caurulēm konstrukcijas apakšējā daļā un turpināja veidot automobiļus, balstoties uz šādu svara optimizācijas principu.