EventAgency atgādina, ka pēdējais laiks domāt par uzņēmumu vasaras sporta spēlēm

TVNET | FINANCENET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Reuters/ScanPix

Tā kā uzņēmumu vasaras sporta spēles gūst arvien lielāku popularitāti, jau martā jāsāk domāt par pasākuma norises vietu un vēlamo datumu, norāda pasākumu rīkošanas aģentūras EventAgency.lv vadītājs Ilmārs Šukjurovs. Kā alternatīvu sporta spēlēm aģentūra šogad piedāvā arī nometnes, retrītus un minifestivālus.

Katru gadu lielākā daļa Latvijas uzņēmumu organizē saviem darbiniekiem vasaras sporta spēles, kas kļuvušas par uzņēmumu kultūras tradīciju, norāda Šukjurovs, piebilstot, ka katru gadu šie vasaras pasākumi iegūst arvien lielāku popularitāti. «Tuvojoties vasaras periodam, uzņēmumi ar lielāku kolektīvu jau laicīgi uzrunā mūsu aģentūru, lai piemeklētu atbilstošu un pieejamu vietu vēlamajos vasaras datumos. Jau martā daudzas norises vietas ir aizņemtas, jo tās laikus tiek rezervētas, kā arī tās aizņem jaunie pāri kāzām,» uzsver EventAgency.lv vadītājs.

Kāzu rīkotāja Dace Miezīte no Kāzu aģentūras norāda, ka 30-40% jauno pāru svinību vietas un kāzu pakalpojumus sāk rezervēt jau pusotru gadu iepriekš, bet nav tā, ka visi tik laicīgi sāk, tie, kas savas vasarā iecerētās svinības sāk plānot martā un aprīlī, jau izjūt stresu.

Pēc Šukjurova teiktā, sporta spēļu aktivitātēs uzņēmumi arvien biežāk izvēlas spēcīgus komandas veidošanas uzdevumus, kur jāliek lietā ne tikai loģiskā, bet arī radošā domāšana. Tādēļ katram uzņēmumam saturs tiek izstrādāts individuāli, balstoties uz vēlmēm, nozari un uzņēmuma vērtībām. «Netiek arī aizmirsts par uzņēmumu darbinieku ģimenēm un arī mazajiem sportotājiem, kuriem paralēli tiek atvēlēta īpaša uzmanība un programma,» viņš piebilst.

Kā jaunumu EventAgency.lv šogad piedāvā alternatīvas vasaras sporta spēlēm - nometnes/retrītus un minifestivālus. Tāpat tiek piedāvātas nometnes uzņēmumu darbinieku labsajūtai un izaugsmei, piemēram, Crossfit nometnes, veselīga dzīvesveida nometnes, pārdošanas nometnes, komandas veidošanas nometnes u.c. izglītojošas un attīstošas nometnes/retrīti. «Šajās dienās kolektīvs pavada laiku, kopā aktīvi atpūšoties, izglītojoties dažādos semināros un veicot komandas veidošanas uzdevumus. Semināri mēdz būt gan profesionālajai, gan personiskajai izaugsmei un attīstībai. Norises laiks šādiem retrītiem/nometnēm visbiežāk ir nedēļas nogales no piektdienas līdz svētdienai,» skaidro aģentūras vadītājs.

Minifestivāli uzņēmumiem savukārt ir bezrūpīga kopā būšana un izklaide darbiniekiem, sadarbības partneriem un klientiem ar aktīvās atpūtas iespējām, radošās izpausmes aktivitātēm, pašmāju un ārzemju mūziķiem.

Uzņēmumiem, kuri plāno sporta spēles, EventAgency.lv iesaka veikt darbinieku aptauju par viņu vēlmēm un interesēm, uz kurām balstīt pasākuma koncepciju. «Vai darbinieki velētos vienas vai divu dienu pasākumu, kāds būtu vēlamais komforta līmenis pasākumu norises vietai - vai nebūtu iebildumu pret nakšņošanu teltīs u.tml., ņemt vērā dalībnieku ēšanas paradumus, alerģijas un veselības stāvokli,» iesaka Šukjurovs, papildinot, ka mūsdienās veģetāriešu kļūst arvien vairāk. Būtu arī jānoskaidro dažādu produktu nepanesības, lai visi varētu pilnvērtīgi izbaudīt plānoto pasākumu.

Ēdiena kvalitāte un piedāvātā maltīte ir arī viens no svarīgiem faktoriem, ko savā izvēlē norāda kāzu rīkotāji, uzsver Kāzu aģentūras pārstāve. Kāzu svinību vietas izvēlē dominē dažādas vietas pie ūdeņiem aptuveni 100 km rādiusā ap Rīgu. Tomēr arvien pieaug to pāru skaits, kas vēlas kāzas svinēt galvaspilsētā. Agrāk šādu izvēli izteica krievvalodīgie pāri, bet mūsdienās arī latvieši, īpaši, ja laulībā stājas ar ārzemnieku, nereti kāzas notiek Rīgā un svinību vietai tiek izvēlēta vai nu vieta Vecrīgā, vai ar skatu uz Vecrīgu no Pārdaugavas.

Tomēr latvieši vairāk vēloties ārzemniekiem parādīt Latvijas muižas, pilis un labus viesu namus. Pēc Miezītes teiktā, vairākums brauc ārpus Rīgas. Otrs variants ir vienas dienas svinības ar otrās dienas brokastīm. «Kad ir trīs dienu svinības ar divām nakšņošanām, budžets stipri pieaug. Tā ir gan ēdināšana, gan naktsmītne, gan izklaide viesiem, jo tad arī otrā dienā vēlama dzīvā mūzika, tas ir dīdžejs, vakara vadītājs. Iespējams, ka tas ir saistīts ar ekonomikas augšupeju, bet cilvēki aizvien vairāk izvēlas trīs dienu kāzas. Ir cilvēki, kas sākotnēji izvēlas trīs dienas, bet vēlāk atsakās, jo redz, ka nevar to finansiāli atļauties,» stāsta kāzu rīkotāja.

Abu aģentūru pārstāvji norāda, ka svarīgi arī ir laikus noteikt pasākuma datumu, lai var rezervēt norises vietu, pasākumu organizatorus, kā arī lai pasākuma dalībnieki laikus ir informēti par plānoto pasākumu. Jāņem arī vērā tie datumi, kuros iekrīt vasaras apmeklētākie festivāli, lai nenostādītu darbiniekus izvēles priekšā.

«Pēc pieredzes varam apgalvot, ka apmeklētākie vasaras pasākumi ir tie, uz kuriem var doties kopā ar visu ģimeni,

kuros tiek padomāts par aktivitātēm un programmu visai ģimenei, šādi pasākumi arī izceļas ar lielāku apmierinātības rādītāju iekšējās aptaujās. Tas arī nav nekāds brīnums, jo uzņēmuma darbinieks kopā ar ģimeni pavada lielisku nedēļas nogali un nav jāuztraucas, kurš pieskatīs atvasītes un vai vispār būs kas pieskata,» norāda Šukjurovs. Pēc viņa teiktā, šādas sporta spēles ir lielisks veids, kā apvienot patīkamo ar lietderīgo - saliedēt kolektīvu un fantastiski pavadīt laiku.



KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu