Mulsanne atsvaidzināts un pasniegts trīs gaumēm

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Bentley

Ja cilvēks ir kaislīgs apvidus auto cienītājs, tad Bentley klāstā viņš par flagmani uzskatīs modeli Bentayga. Tomēr patiesībā pašreizējo modeļu hierarhijas augšgalā lepni sēž Mulsanne - sedans, kurš pirms Ženēvas auto izstādes atjaunots un tagad nodots maksātspējīgās publikas vērtējumam.

Faktiski Mulsanne atrodas ne tikai Bentley modeļu klāsta hierarhijas augšgalā;

tas ir viens no tiem auto, ko iekāro daudzi, bet atļauties var tikai daži.

Citiem vārdiem sakot, tas ir viens no mūsdienu greznākajiem un dārgākajiem luksusa klases auto. Ar nupat veikto visaptverošo modernizāciju Bentley vēlas šo statusu tikai stiprināt un vēl vairāk celt zīmola vērtību to cilvēku acīs, kuri var atļauties nežēlot naudu skaistām lietām. Trīs šā modeļa modifikācijas šobrīd tiek izrādītas tieši Ženēvā.

Līdz šim Mulsanne tika piedāvāta divās versijās - Mulsanne un Mulsanne Speed.

Tagad šīm modifikācijām pievienota trešā - EWB jeb Extended Wheelbase versija -

, kuras pienesums ir papildus 25 centimetri attāluma starp asīm, kas riteņu bāzi tādējādi palielina līdz 3516 milimetriem. Vienīgie ieguvēji no riteņu bāzes pastiepšanas ir aizmugurējie pasažieri, kuri savā rīcībā iegūst citādākus sēdekļus ar izbīdāmiem kāju balstiem, atlokāmus galdiņus, panorāmas jumtu.

Modernizācijas laikā veiktais vizuālais feislifts vislabāk ir saskatāms priekšējās daļas noformējumā. Te lielākā atšķirības iezīme ir radiatora režģis. Tā diagonālo rūtiņu dizaina reste tagad atrodas aiz cieši sarindotām vertikālām lamelēm. Kopumā ņemot radiatora režģis ir par 80 milimetriem platāks nekā iepriekš, turklāt tam ir arī stilistiski pieskaņota gaisa ieplūdes atvere bampera apakšējā daļā. Tai abās pusēs atrodas vēl pa vienam režģim, kuri ietver stilizētus B. Zīmola nosaukuma pirmo burtu var saskatīt arī citviet eksterjerā, tostarp dekoratīvajās uzlikās aiz priekšējiem riteņiem un aizmugurējos lukturos. Priekšējos spārnos abpus radiatora režģim iebūvētie lukturi joprojām ir apaļi, taču tehnoloģiski šie adaptīvie LED gaismekļi ir jauni.

Salona apdarē nekas nav mainījies - Bentley aizvien turas pie klasiskām vērtībām, tas ir - augstvērtīgi nostrādātiem dabīgas ādas un cēlkoka izejmateriāliem. Tos papildina modernākās tehnoloģijas, piemēram,

multimediju sistēma ar 8 collu skārienekrānu un 60 GB cieto disku, 2200 vatu Naim audiosistēma ar 18 skaļruņiem, mobilais internets,

planšetes aizmugurējā sēdeklī un mūsdienās pat kompaktklasē sastopami drošības asistenti, kā, piemēram, automātiskās tālās gaismas un aklo zonu uzraugs.

Bentley Mulsanne un Mulsanne EWB tiek apgādāti ar jau pazīstamo 6,57 litru V8 motoru, kurš attīsta 512 ZS un 1020 ZS. Tas strādā pārī ar 8 pakāpju automātisko pārnesumkārbu no ZF. Šādā ekipējumā lielceļu laineri spēj 100 km/h sasniedz nedaudz vairāk kā 5 sekundēs un maksimāli attīsta 296 km/h. Mulsanne Speed zem motora pārsega atrodas tas pats 6,75 litru twin-turbo motors, taču tā jauda pacelta līdz 537 ZS, bet griezes moments sasniedz 1100 Nm. Pateicoties šīm izmaiņām

Speed modelis 100 km/h sasniedz 4,9 sekundēs un tā maksimālais ātrums ir 305 km/h.

Jāpiezīmē, ka Mulsanne Speed uzstādītā pārnesumkārba papildus iegūs S režīmu, standarta 20 collu riteņu vietā ir 21 collas riteņi un pneimopiekare ar stingrākiem iestatījumiem.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu