LMK gatavojas "Latvijas muzikālās līgas" otrajai sezonai (9)

TVNET
CopyDraugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

"Latvijas Mūzikas kanāls" (LMK), gatavojoties gada populārāko dziesmu aptaujas "Latvijas muzikālā līga" otrajai sezonai, turpina veidot jaunas dziesmu videoversijas, informēja LMK pārstāvji.

Dziesmas dalībai "Latvijas muzikālajā līgā" tiek izraudzītas, apkopojot ikmēneša "Radio SWH" top 20 rezultātus.

Pie jaunām videoversijām jau tikusi grupa "Gain Fast" ar dziesmu "Cik laimīgi esam", "R.A.P." ar dziesmu "Ej un meklē", "Zig Zag" ar dziesmu "Man ir silts", kā arī "Pienvedēja piedzīvojumi" ar dziesmu "Ceļavējš" un Dons ar dziesmu "Kolekcionārs".

Dziesmu videoversijas tika filmētas "Sunset" bārā. Tāpat kā iepriekšējā gadā, arī šogad visu videoversiju režisore ir Aija Strazdiņa, bet operatoru Uvi Burjānu šoreiz aizstāja Edgars Vanags-Daugavvanags.

Līdzīgi kā iepriekšējā gadā, arī šogad LMK uzfilmēs vairāk nekā 70 jaunas videoversijas šā gada aktuālākajām un populārākajām dziesmām.

Jaunākās videoversijas un klipus var redzēt "Latvijas mūzikas kanālā", kā arī interneta tiešraidē "www.lmk.lv".

"Latvijas muzikālā līga" ir Latvijas roka un popdziesmu aptauja, kurā skatītāji un klausītāji visā Latvijā var noteikt gada populārāko dziesmu.

Pagājušā gadā "Latvijas muzikālajā līgā" piedalījās 40 mūziķu kolektīvi, kuri televīzijas šova "Cīņas klubs" laikā cīnījās par gada populārākās dziesmas statusu. Superfinālā skatītāju balsojumā pārliecinoši uzvarēja Andra Ērgļa un grupas "Cacao" izpildītā dziesma "Ripoja akmens".

Komentāri (9)CopyDraugiem X Whatsapp

Nepalaid garām!

Uz augšu