Ja nepieciešams, Pulsar klāsta flagmanis var paskriet, taču par īpaši sportisku šo auto dēvēt nevar. Tas ir tas pats ietilpīgais Nissan hečbeks, bet ar krietni spēcīgāku motoru un divām īpašām aprīkojuma līmeņu - N-Connecta R un Tekna R - izvēles iespējām. No pārējiem Pulsar paredzētajām N-Connecta un Tekna tās gan atšķiras visai minimāli, un pazīmes pircējs ieraudzīs tikai tad, ja pārdevējs uz tām konkrēti norādīs, tomēr pozitīvā ziņa ir tā, ka jaudīgākais Pulsar ar Tekna R aprīkojumu pat sanāk lētāks nekā dīzeļauto ar Tekna ādas sēdekļiem (22 590 pret 23 290 eiro).
Tādējādi, ja neskaita dzinēju, Pulsar DIG-T būtiski neatšķiras no pārējiem šā modeļa variantiem, kuru viena no labākajām īpašībām līdzās komfortablajai gaitai ir plašums aizmugurējā sēdekļu rindā.
X-Trail pārstāv pilnīgi citu automobiļu klasi, taču, gluži tāpat kā Pulsar, arī ir komplektējams ar 1,6 litru benzīna turbomotoru. Tā jauda gan ir zemāka, proti, 163 zirgspēki, taču uz ceļa šo deficītu, kas tehniskajos datos atspoguļojas kā 2 sekunžu atšķirība paātrinājumā līdz 100 kilometriem stundā (7,7 pret 9,7 sekundēm), tā īsti nemaz nemana. Laikam jau tāpēc, ka tādam krosoveram, kuru pat var iegādāties ar divām papildu sēdvietām bagāžnieka vietā, tātad kopumā sēdekļiem septiņiem cilvēkiem, paātrinājums nav noteicošais raksturlielums. Protams, ir patīkami, ja nospied to pedāli, kurš atrodas pa labi un auto priekšā paveras portāls uz citu dimensiju, taču X-Trail tipa auto gadījumā svarīgāks ir balanss starp veiktspēju un efektivitāti, un nevar noliegt, ka tādu Nissan ir izdevies sasniegt.