Pk, 30.09.2022.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Range Rover saimē pirmais kabriolets

TVNET
Range Rover saimē pirmais kabriolets
Facebook LinkedIn Draugiem Twitter
Comments
Foto: Land Rover

Land Rover oficiāli atklājis Range Rover zīmola pirmo kabrioletu - vaļējo Evoque.

Krosovera galvenā atšķirības iezīme nepārprotami ir auduma jumts ar Z veida salocīšanās mehānismu, kas to salīdzinoši kompakti ievieto aiz otrās rindas sēdekļiem virs bagāžnieka. Jumta atlocīšana un salocīšana ir pilnībā automatizēti procesi, tādēļ braucējam tas nekādas pūles nesagādās, ja nu vienīgi prasīs nedaudz pacietības, jo transformēšanās par kabrioletu ilgst 18 sekundes, savukārt jumta pārvilkšana pāri salonam - 21 sekundi. Bet ir arī labas ziņas - ar jumta pacelšanas mehānismu var droši operēt arī braucot, ja ātrums nepārsniedz 30 jūdzes jeb 48 km/h.

Evoque kabriolets ir pietiekami specifisks auto, lai tā pircēju daudz nesatrauktu bagāžnieka lielums, kas šajā gadījumā ir visai pieticīgs. Neatkarīgi no jumta stāvokļa kravas novietnes ietilpība ir tikai 251 litrs, un tas ir par aptuveni 300 litriem mazāk nekā Evoque ar stingro jumtu (piecu durvju modelim tie ir 575 litri, bet trīs durvju Evoque - 550 litri).

Tāpat kā citi kabrioleti, arī Evoque ir aprīkots ar drošības sistēmām, kuru galvenais uzdevums ir sargāt braucējus, ja auto apgāžas. Šim nolūkam kalpo speciāli metāla aploki, kas gadījumā, ja draud mašīnas apgāšanās, 90 milisekunžu laikā izbīdās aiz aizmugurējo sēdekļu galvas balstiem.

Arī Evoque kabrioletam ir pilnpiedziņa ar maināmiem Terrain Response sistēmas iestatījumiem un tas pats dzinēju klāsts, kas trīs un piecu durvju analogiem ar fiksēto jumtu. Proti, motoru paletē ietilpst divi divu litru dīzeļi ar 150 un 180 ZS un 2 litru četru cilindru turbo benzīnnieks 240 ZS. Visu motoru vilkmes pārvadam pilnpiedziņas sistēmai tiek piedāvāta tikai vācu kompānijas ZF deviņu pakāpju automātiskā pārnesumkārba.

Lētākais un lēnākais no tiem būs 150 zirgspēku dīzeļauto. Land Rover Vācijas interneta vietnē norādīts, ka ar šo motoru vaļējais Range Rover spēs 100 km/h sasniegt 12 sekundēs, maksimāli attīstīs 180 km/h un vidēji tērēs tikai 5,7 litrus degvielas uz 100 km. Vācijas tirgū šā modeļa versija maksās vismaz 51 200 eiro.

Hierarhijā nākamais pēc veiktspējas un cenas būs 180 ZS dīzeļauto. Tā attiecīgie parametri ir 10,3 sekundes, 195 km/h un 5,7 l/100 km. Evoque kabriolets ar benzīna motoru tikmēr sprintu veiks 8,6 sekundēs, maksimāli attīstīs 209 km/h un vidēji tērēs 8,6 l/100 km. Šo abu modeļu sākuma cena attiecīgi ir 54 100 un 55 100 eiro.

Pārdošanā Range Rover Evoque Convertible nonāks 2016.gada pavasarī, un tas būšot pieejams 170 pasaules tirgos, ziņo Motor.ru.

Foto: Land Rover
Tēmas
Nepalaid garām!
Uz augšu