Mūsdienu supermašīnas jau vairs nevar vērtēt pēc paātrinājuma līdz 100 kilometriem stundā. Tagad auto jāvērtē pēc tā, cik ātri tas spēj paātrināties līdz 200 km/h. Mūsu zemē gan šis rādītājs nav diži aktuāls, jo nav daudz tādu vietu, kur var braukt šādā ātrumā, taču kādam pietiekami turīgam vācietim, meklējot nākamo spēkratu, noteikti būs svarīgi, cik dinamiski viņš spēs pēc izbraukšanas no pievedceļa iekļauties autobāņa trešās joslas plūsmā.
Dinamiskāko auto Top 20
Kā norāda vācu AutoBild, paātrināšanās disciplīna ātruma intervālā no 0-100 kilometriem stundā nav diez cik informatīva, jo vairumā moderno ielas sporta auto sprinta rādītājs atrodas robežās no 3,5 līdz 4,5 sekundēm; tātad atšķirības ir visai minimālas, turklāt pārsvarā noteicošais faktors ir pilnpiedziņas pārsvars pār klasisko piedziņu.
Citādāk ir ar paātrināšanos līdz 200 kilometriem stundā, jo šajā disciplīnā netrūkst klasiskās piedziņas automobiļu, kuri pilnpiedziņas sāncenšiem sākumā zaudē, taču pēc 100 km/h robežas šķērsošanas tos panāk un pat apsteidz.
Piemēram, McLaren 650S sprintā līdz 100 kilometriem stundā zaudē Porsche 911 Turbo S, taču tālāko paātrināšanos no 100 līdz 200 km/h veic 5,2 sekundēs, kamēr Štutgartes izstrādājums ar abu asu piedziņas sistēmu - 6 sekundēs. Patiesībā arī 20 dinamiskāko auto topā sprintam nepieciešamā laika atšķirības nav lielas, tādēļ iespējams, ka drīzumā ielas sporta auto nāksies vērtēt jau pēc sprintam līdz 300 km/h nepieciešamajām sekundēm.
Zemāk apkopoti 20 dinamiskākie auto vācu AutoBild vērtējumā kopš 2013.gada.
Aston Martin Vantage V12 S
573 ZS, 620 Nm, 0-100 km/h - 4 s, 0-200 km/h - 12,5 sekundes, Vmax - 328 km/h
Audi RS 6 Avant
560 ZS, 700 Nm, 0-100 km/h - 3,6 s, 0-200 km/h - 12,4 sekundes, Vmax - 305 km/h
Audi RS 7 Sportback
560 ZS, 700 Nm, 0-100 km/h - 3,6 s, 0-200 km/h - 12,0 sekundes, Vmax - 250 km/h
Mercedes-AMG E 63 S
585 ZS, 800 Nm, 0-100 km/h - 3,7 s, 0-200 km/h - 11,9 sekundes, Vmax - 300 km/h
Dodge Charger SRT Hellcat
717 ZS, 881 Nm, 0-100 km/h - 4,2 s, 0-200 km/h - 11,8 sekundes, Vmax - 330 km/h
BMW M5 «30 Jahre M5»
600 ZS, 700 Nm, 0-100 km/h - 4,0 s, 0-200 km/h - 11,8 sekundes, Vmax - 305 km/h
Mercedes-AMG SL 63
585 ZS, 900 Nm, 0-100 km/h - 3,9 s, 0-200 km/h - 11,7 sekundes, Vmax - 300 km/h
Mercedes-AMG CLS 63 S
585 ZS, 800 Nm, 0-100 km/h - 3,6 s, 0-200 km/h - 11,7 sekundes, Vmax - 300 km/h
Porsche 911 GT3
475 ZS, 440 Nm, 0-100 km/h - 3,4 s, 0-200 km/h - 11,2 sekundes, Vmax - 315 km/h
Audi R8 5.2 FSI
550 ZS, 540 Nm, 0-100 km/h - 3,5 s, 0-200 km/h - 11,2 sekundes, Vmax - 317 km/h
BMW M6 Coupé Competition
575 ZS, 680 Nm, 0-100 km/h - 3,9 s, 0-200 km/h - 11,2 sekundes, Vmax - 305 km/h
Mercedes-AMG GT S
510 ZS, 650 Nm, 0-100 km/h - 3,4 s, 0-200 km/h - 11,0 sekundes, Vmax - 310 km/h
Ferrari California T
560 ZS, 755 Nm, 0-100 km/h - 3,6 s, 0-200 km/h - 11,0 sekundes, Vmax - 316 km/h
Nissan GT-R Black Edition
550 ZS, 632 Nm, 0-100 km/h - 3,1 s, 0-200 km/h - 10,8 sekundes, Vmax - 315 km/h
Dodge Challenger SRT Hellcat
717 ZS, 881 Nm, 0-100 km/h - 3,9 s, 0-200 km/h - 10,7 sekundes, Vmax - 320 km/h
Mercedes SLS AMG Black Series
631 ZS, 635 Nm, 0-100 km/h - 3,6 s, 0-200 km/h - 10,6 sekundes, Vmax - 315 km/h
Lamborghini Aventador LP700-4 Roadster
700 ZS, 690 Nm, 0-100 km/h - 3,0 s, 0-200 km/h - 9,6 sekundes, Vmax - 350 km/h
Porsche 911 Turbo S
560 ZS, 700 Nm, 0-100 km/h - 2,8 s, 0-200 km/h - 9,6 sekundes, Vmax - 318 km/h
Lamborghini Huracán LP610-4
610 ZS, 560 Nm, 0-100 km/h - 2,9 s, 0-200 km/h - 9,3 sekundes, Vmax - 325 km/h
McLaren 650S
650 ZS, 678 Nm, 0-100 km/h - 3,0 s, 0-200 km/h - 8,2 sekundes, Vmax - 333 km/h