Mednis: Mums ir izdevies dabūt uz Latviju cilvēku no «Twitter»

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Šā gada 9. septembrī Rīgā norisināsies jau sestā interneta mārketinga un sociālo mediju konference «LMT Digital 2015», kas pulcēs simtiem industrijas profesionāļu no visām Baltijas valstīm un šogad būs veltīta satura mārketingam. Ar savu pieredzi satura mārketinga «ēdienkartes» veidošanā dalīsies septiņi ārvalstu eksperti.

«LMT Digital 2015» konferences organizators Artūrs Mednis stāsta, ka šī konference nav domāta studentiem, bet gan mārketinga profesionāļiem, kā arī piebilst, ka šis pasākums visdrīzāk ir arī visiem tiem, kas saka, ka visu jau zina!

«Šajā reizē mums ir izdevies dabūt uz Latviju cilvēku no «Twitter», pirms tam ir bijis no «Google», no «Youtube» un no citām organizācijām un sociālajiem tīkliem,» tā par konferenci stāsta Mednis.

Šogad ar savu skatījumu uz satura mārketinga tendencēm dalīsies:

  • Toms Fokss (Tom Fox), Twitter partnervadītājs Eiropas, Tuvējo Austrumu un Āfrikas reģionā,

  • Šenda Lognane (Shenda Loughnane), pasaulē vadošās digitālā mārketinga aģentūras iProspect globālās stratēģijas vadītāja, kurai ir vairāk nekā 12 gadu pieredze digitālo mediju un 10 gadu pieredze tradicionālo mediju jomā,

  • Zara Šīrina (Zare Sheerin), Īrijas Nacionālās universitātes Golvejā tiešsaistes mārketinga vadītāja,

  • Steli Efti, Close.io izpilddirektors, pārdošanas eksperts, pasaulē atzīts start-up uzņēmumu konsultants un grāmatas «The Ultimate Startup Guide To Outbound Sales» autors (video lekcija),

  • Ians Rodes (Ian Rhodes), kompānijas Brand Less Ordinary dibinātājs, satura mārketinga stratēģis un digitālo zīmolu veidotājs ar vairāk nekā 19 gadu pieredzi,

  • Garijs Makrae (Gary McRae), Simplyhealth digitālā mārketinga vadītājs, stratēģiskā mārketinga un biznesa attīstības eksperts,

  • Ingmārs Pūķis, Latvijas Mobilā Telefona valdes loceklis un viceprezidents mārketinga un biznesa attīstības jautājumos, kā arī jaunas mobilās televīzijas LMT Straume ieviesējs un virzītājs.

Konferencē uzstāsies arī citi augsta līmeņa nozares profesionāļi.

Pasākums LMT Digital 2015 notiks 2015. gada 9. septembrī Forum Cinemas kinoteātrī Kino Citadele, 13. janvāra ielā, Rīgā. Iepazīties ar pasākuma programmu un reģistrēties dalībai ir iespējams www.digital2015.lv. Piesakoties dalībai pēc 1. septembra, maksa par dalību konferencē būs 200 EUR, bet pasākuma dienā – 250 EUR.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu