«Kia Motors Corp.» ievieš savu skaņas zīmolu (3)

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Kia

Autoražotājs «Kia Motors Corp.» ievieš skaņas zīmolu «The Rise of Surprise» nolūkā veicināt emocionālo mijiedarbību ar klientiem.

Kā biznesa portālu «Nozare.lv» informēja ražotāja pārstāve Juta Šteinerte, tas turpmāk tiks izmantots ļoti plašā mērogā, aptverot visus iespējamos formātus, sākot no TV reklāmām līdz pat mājaslapām un klientu servisa zvanu fona mūzikas.

«The Rise of Surprise» kļūšot par pirmo pilnībā integrēto skaņas zīmolu automašīnu ražošanas nozarē, kas būs pieejams gan modeļos, gan «Kia» zīmola pārstāvniecībās un kontaktpunktos.

Pirmie modeļi, kas tiks veidoti ar «Kia» skaņas zīmolu, būs jaunais elektromobīlis «Soul EV» un «Kia» saimes jauninājums «Carnival MPV» (atsevišķos tirgos zināms kā «Sedona»).

Tuvākajā nākotnē ar kādu no četrām «The Rise of Surprise» skaņas versijām tiks veidots ikviens «Kia» zīmola modelis.

«Kia» skaņas zīmola «The Rise of Surprise» nosaukums radies kā paplašinājums «Kia» zīmola sauklim «The Power to Surprise». To var lejuplādēt autoražotāja mājaslapā.

Jau ziņots, ka Dienvidkorejas autobūves kompānija «Kia Motors Corp.» šā gada pirmajā ceturksnī strādājusi ar 876,3 miljardu vonu (609,4 miljonu eiro) tīro peļņu, kas ir par 11,8% vairāk nekā attiecīgajā laika periodā pērn. Peļņas pieaugumu galvenokārt veicinājis pārdošanas apjoms, kas iepriekšējā ceturksnī palielinājies par 7,6% - līdz 11,9 triljoniem vonu.

«Kia» pirmajā ceturksnī pasaulē pārdeva 771 870 automašīnas, kas ir par 10% vairāk nekā pirms gada, galvenokārt pateicoties tādu modeļu kā K3, «Sportage» un «Soul» popularitātei.

«Kia» ir Dienvidkorejas lielākās autobūves kompānijas «Hyundai Motor» māsasuzņēmums.

Komentāri (3)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu