Subaru apgalvo, ka līdz ar paaudžu maiņu ir veikti neskaitāmi uzlabojumi interjerā. Esot jauni, kvalitatīvāki apdares materiāli, uzlabota trokšņu izolācija, stingrāka virsbūves konstrukcija mazinot vibrācijas un ceļot vispārējo gaitas komfortu, bet modernais aprīkojums gādājot gan par 21. gadsimta otrās desmitgades cienīgām informatīvi izklaidējošām iespējām, gan par braucēju un citu satiksmes dalībnieku drošību.
Vienīgais Subaru, ar ko bija sanācis braukt pirms Outback, ir jaunākās paaudzes WRX STI. Tāpēc nezinu, kāda ir Outback interjera vēsture, un nav ar ko jauno auto salīdzināt. Zinu toties to, ka jaunajā šā modeļa paaudzē cēlus materiālus meklēt nav vērts, bet montāžas kvalitāte un ergonomija vadītāja sēdvietā raizes nesagādā. Priekšējais panelis pārskatāms, ērtāko stūres un sēdekļa regulējumu atrast nav problēmu, un faktiski vienīgais kaitinošais knifs, ko ir vērts pieminēt, ir multimediju sistēmas kreisajā malā esošā skaļuma regulēšanas poga. Apsveicami, ka Subaru nav atteikušies no klasiskās grozāmās ripiņas, taču zem tās izvietotie skārienjutīgie pārslēdzēji, jo īpaši tuvāk esošā HOME poga ir pārāk jutīga un var padarīt tramīgu, ja navigācijas kartes vai auto efektivitātes datu vietā ekrāns pēkšņi rāda multimediju sistēmas galveno izvēlni. Protams, grozāmajam slēdzim ir alternatīvas starp daudzajām pogām, kas atradušas vietu uz stūres, taču tās nestrādā nedz tik ērti, nedz ātri.
Citādā ziņā Outback ir ērts, akustikas un pieejamā plašuma ziņā ļoti komfortabls auto. Iemesla būt neapmierinātam nebūs nevienam, un arī bagāžniekā vietas ir ļoti daudz - tie ir veseli 559 litri piecu sēdvietu konfigurācijā un 1848 litri ar nolaistu aizmugurējā sēdekļa atzveltni.