Morisejs nosauc Edu Šīranu un Semu Smitu par mārketinga «augļiem»

Morisejs

FOTO: Reuters/ScanPix

Morisejs nosaucis mūsdienu mūziķus par «mārketinga» augļiem, tostarp Edu Šīranu un Semu Smitu, mūzikas industriju nodēvējot par «prastu un paredzamu».

«Nav grupu vai dziedātāju, kas kļūtu pazīstami bez pārlieku liela mārketinga iesaistīšanas. Nav nekādu pārsteigumu. Viss tiek stingri kontrolēts, ir vienkāršs, paredzams un viss ir ar vienādu saturu,» viņš pastāstīja izdevumam «Boulder Weekly».

«Tāpēc mēs esam ērā, kur popzvaigznes ir pakļautas mārketingam, un tas nozīmē, ka ierakstu kompānijas pilnībā valda pār dziesmu topiem un līdz ar to sabiedrība ir zaudējusi interesi,» sacīja Morisejs.

Lai gan Moriseja sacītais šķiet vispārīgs, rokzvaigzne sāk iedziļināties sīkumos un sauc vairākus «Grammy» balvas ieguvējus. Pazīstamie (un iecienītie) mūziķi var šķist kā pārsteigums.

«Ļoti reti ierakstu kompānijas domā par mūziku. Tādēļ mums tiek piespiedu kārtā iebaroti tādi mūziķi kā Eds Šīrans un Sems Smits, tas vismaz nozīmē, ka sliktāk vairs nevar būt,» viņš skaidroja. «Tas ir bēdīgi. Vairs nepastāv spontānuma, un izskatās, ka to vairs neatgriezt.»

Morisejs uzsver, ka balss ir ļoti īpašs instruments, ko nevajadzētu uztvert par pašsaprotamu lietu.

«Ar vokāla melodiju esmu apsēsts jau kopš 14 gadu vecuma. Manuprāt, balss vēl joprojām ir viens no seksuālākajiem, jutekliskākajiem un varenākajiem spēkiem pasaulē,» teica Morisejs. «Tā ir mana dzīve, viss pārējais ir mazsvarīgs. Es neesmu izklaidētājs. Es netēloju, un šī nav karjera.»

Uz augšu