Alfa Romeo Giulia varēs konkurēt ar BMW M3 un tam līdzīgajiem

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Alfa Romeo

Tieši 105 gadus kopš Alfa Romeo dibināšanas Milānas priekšpilsētā Arēzē šis nu jau Fiat Chrysler Automobiles koncerna uzņēmums atklāja jauno Giulia. Prezentācija norisinājās rūpnīcā, kur periodā no 1965.gada līdz 1977.gadam tika ražots vēsturiskais šāda paša nosaukuma Alfa Romeo modelis.

Alfa Romeo, kas tika dibināta 1910.gada 24. jūnijā kā Juni Anonima Lombarda Fabbrica Automobili (Lombardijas automobiļu ražošanas akciju sabiedrība) līdz ar jauno Giulia atver jaunu lapas pusi savā pastāvēšanas vēsturē, jo cer, ka šis būs atslēgtas modelis, ar kuru izdosies ievērojami kāpināt globālos pārdošanas rezultātus un reizi par visām reizēm pārtraukt zaudējumu gūšanas periodu.

Par Giulia izstrādi atbildīga bijusi dizaineru un inženieru komanda, kurai tiek uzticēti tikai sarežģītākie un resursu ietilpīgākie uzdevumi, jo Giulia ir jākļūst par Alfa Romeo modeli nākotnei, kurš vienlaikus iemiesotu visu vairāk nekā gadsimtu senās vēstures inženieru, strādnieku un vadītāju veikumu dizaina studijās, darba kabinetos un sacīkšu trasēs.

Giulia priekšpusi rotā jauna dizaina markas emblēma. Šajā modelī tā piedzīvo savu debiju. Tomēr bez emblēmas ir krietni vairāk īpašību, kas raksturo jauno Giulia. Tie ir šī zīmola automobiļu tapšanas pieci balsta principi, bez kuriem Giulia nebūtu īsts Alfa Romeo un tas ir itāļu dizains, inovatīvas motoru tehnoloģijas, perfekts izsvarojums star asīm (50:50), unikāli tehnoloģiski risinājumi un klasē labākā jaudas un svara attiecība.

Alfa Romeo sola, ka Giulia ir tehniski pilnvērtīga, jo sniegs precīzu stūres iekārtu, ātras un precīzas pārnesumkārbas, atsaucīgus dzinējus un dos iespēju izvēlēties starp klasisko piedziņu un pilnpiedziņu. Dizainu, kas Alfa Romeo skatījumā ir tīri itālisks, taču priekšējās daļas noformējumā ļauj saskatīt līdzības ar tādiem auto kā Subaru BRZ, Toyota GT86 un Jaguar XF, lielā mērā nosaka tiekšanās pēc perfekta izsvarojuma. Tā kā motors un svarīgākās mehāniskās komponentes ir izvietotas riteņu bāzes ietvaros, Giulia ir sanācis visai izstiepts siluets ar īsām pārkarēm kā priekšā, tā arī aizmugurē,garu motora pārsegu un uz aizmuguri atbīdītu pasažieru telpu. To, ka Giulia ir klasiskās piedziņas auto, vizuāli uzsver izteiksmīgi aizmugurējie spārni.

Tā kā Alfa Romeo ir nolūkojuši konkurēt ar tādiem premium segmenta bestselleriem kā BMW 3.sērija, salonā valda eleganti sportiska atmosfēra ar uzsvaru uz vadītāja vajadzībām. Proti, viss priekšējais panelis ir pavērsts pret vadītāju, uz salīdzinoši mazās stūres ir virkne pogu, ko izmantot elektronisko asistentu regulējumu mainīšanai, bet tai pašā laikā materiāli ir augstvērtīgi un premium apzīmējuma cienīgi – oglekļa šķiedra, īsts koks un ekskluzīvi audumi cita starpā.

Foto: Alfa Romeo

Prezentācija ir notikusi, taču pagaidām Alfa Romeo ir atklājuši tikai jaudīgākās Giulia versijas Giulia Quadrifoglio tehniskos parametrus. Šis auto tiks apgādāts ar Ferrari izstrādātu 3 litru sešu cilindru turbo motoru, kurš attīsta 510 ZS un dod iespēju sedanam līdz 100 km/h paātrināties 3,9 sekundēs. Tai pašā laikā motors būšot saprātīgi ekonomisks, jo tajā izmantota cilindru deaktivēšanas funkcija minimālas un mērenas slodzes apstākļos. Turpretī, kad pienāks brīdis benzīnu svilināt ar pilnu jaudu, vadītājs varēšot izbaudīt visas jaunās balstiekārtas, aizmugurējā diferenciāļa un griezes momenta vektorēšanas, jaunās un segmentā precīzākās stūres iekārtas un īpaši spēcīgo bremžu priekšrocības. Tāpat Giulia ir apgādāta ar aktīvu priekšējo spoileri, kuru regulē mašīnas elektronika un tā optimizē piespiedējspēku atkarībā no braukšanas intensitātes. Nav šaubu, ka ar šo modeli

Un vēl, nobeigumā Alfa Romeo uzsver, ka jaunajai Giulia ir raksturīga teicama jaudas un svara attiecība. Proti, katram zirgspēkam jāpārvieto mazāk nekā trīs kilogrami svara un tas panākts plaši lietojot izturīgus, taču tai pašā laikā vieglus materiālus. Piemēram, kardāns, motora pārsegs, jumts un atsevišķas piekares detaļas ir izgatavotas no oglekļa šķiedras. Motors, bremžu sistēma liela daļa balstiekārtas elementu, kā arī atsevišķi virsbūves paneļi (durvis un spārni) ir izgatavoti no alumīnija. Lai arī auto ir sanācis diezgan viegls, tam esot raksturīga augsta virsbūves noturība pret ļodzi. Tas savukārt nozīmē ne tikai to, ka Giulia iegūst labākas vadāmības īpašības, bet arī augstāku akustisko komfortu salonā.

Foto: Alfa Romeo
KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu