Rīgā parādījies zīmols, kurš piedāvā iegādāties gan tērpus, gan karotes (7)

CopyDraugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Nauris Garkaklis

8.maija vakarā tirdzniecības centrā «Rīga Plaza» notika jauna konceptveikala atklāšana. Pateicoties zīmolam «Julia Janus», Rīgā ir vieta, kurā mode sastopas ar kulināriju.

Modes nams atklāšanas dienā savā paspārnē uzņēma modes pazinējus, sekotājus un cilvēkus, kuri pelna iztiku, darbojoties modes biznesā.

Jaunais veikala koncepts sagādāja prieku ikvienai sievietei, jo nu vīriem būs jāuztraucas divtik, ja sieviete dosies iepirkties, viņa iztērēs vairāk līdzekļu, jo veikalā būs iespējams iegādāties gan apģērbu, gan virtuves un galda piederumus.

Sabiedrībā pazīstami cilvēki, tādi kā blogere Alīna Kellere, dziedātāja Katy Tindemark, modes dizainere Indra Salceviča, Rīgas modes nedēļas dvēsele Jeļena Strahova, modelis un blogeris Jaroslavs Barišņikovs, ne tikai ar interesi vēroja veikala atklāšanas īpašās «odziņas» - pavāru šovu, kurā bija vērojami Eiropas ziemeļu reģionam raksturīgie ēdieni, modes skati, kura izrādīja zīmola jaunāko tērpu kolekciju, bet labprāt staigāja gar pakaramajiem un tuvāk apskatīja piedāvātos apģērbus.

Viesi visi kā viens piemetināja, ka apģērbs ir lieliski piemērots ikdienas valkāšanai un, uz to skatoties, nav jādomā – kur gan es ko tādu varētu uzvilkt.

Netipiski prezentācijām viesi tika cienāti ar īpašu atsvaidzinošu skābeņu zupu, kura izraisīja lielāku interesi viesos nekā piedāvātais šampanietis. Kā izteicās blogere Alīna Kellere, tas tāpēc, ka visi esam silta laika un vasaras gaidās, bet skābenes atgādina vasaru.

Beidzot tērpu, rotaslietu un virtuves piederumu izpēti, viesi nodevās neformālām sarunām, aprunājot jaunākās modes tendences un apmainoties stila ieteikumiem.

Komentāri (7)CopyDraugiem X Whatsapp
Uz augšu