«Laima» iegulda 35 000 eiro «Retro šokolādes» kolekcijā

Saldumu ražotāja AS «Laima» izveidojusi jaunu šokolādes kolekciju, kuras iepakojuma dizains veidots kā retrospekcija «Laimas» iepakojumu vēsturē, informēja uzņēmuma komunikācijas direktore Dana Erciņa-Užāne.

«Kolekcijas izveidē esam investējuši 35 000 eiro, un tā radīta saistībā ar uzņēmuma 145.jubileju. Kolekcija ir kā retrospektīvs atskats uz «Laimas» produktu retro stila iepakojumiem, kas modē bija pagājušā gadsimta trīsdesmitajos gados. Savukārt ogu konfekšu izlases dizains veidots par godu četrdesmitajiem gadiem, kad Latvijas sabiedrības interesi valdzinājusi Japānas kultūra,» norādīja uzņēmuma pārstāve.

Viņa arī sacīja, ka «Retro šokolādes» kolekcija sastāv no septiņiem produktiem un to raksturos jaunas garšas un neierastas konfekšu formas.

Kā ziņots, «Laimas» apgrozījums 2013.gadā bijis 10,84 miljoni eiro, kas ir 11% pieaugums salīdzinājumā ar 9,81 miljona apgrozījumu iepriekšējā gadā, liecina «Firmas.lv» informācija. Uzņēmuma peļņa pieaugusi vairāk nekā pieckārtīgi - no 1,12 miljoniem 2012.gadā līdz 5,75 miljoniem 2013.gadā.

Pagājušā gada finanšu datus uzņēmums vēl nav publiskojis.

«Laimas» īpašnieks kopš 2014.gada 26.augusta ir Norvēģijas kompānija «Orkla», kas iegādājās 100% kapitāldaļu arī pārējos kompānijas «NP Foods» uzņēmumos - AS «Gutta», SIA «NP Foods», AS «Staburadze», «UAB Margiris» un SIA «Detente» no uzņēmuma «Nordic Partners Foods Ltd», kura īpašnieki ir Latvijas investīciju kompānija «Nordic Partners» un Islandes fonds «BIL ehf».

Uz augšu