Top Gear veidotāji risina sarunas ar Netflix par jaunu auto programmu

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: AP/Scanpix

Britu auto raidījuma «Top Gear» («Gāzi grīdā!») veidotāji cer uzsākt jaunu pārraidi straumēšanas pakalpojumā «Netflix», vēsta tabloīds «Daily Mirror».

Raidorganizācijas BBC padzītais šova vadītājs Džeremijs Klārksons, viņa kolēģi Džeimss Mejs un Ričards Hamonds, kā arī galvenais producents Endijs Vilmans risina pārrunas ar «Netflix» par līdzīga raidījuma izveidošanu.

«Ja raidījums tiks izveidots, viņi plāno to nosaukt par «House of Cars«. Tas ir vienkārši ģeniāli,» avīzei atklāja informācijas avots, kura vārds netiek izpausts.

«Netflix» populārākais oriģinālais seriāls ir «House of Cards» («Kāršu nams»), kurā aktieris Kevins Speisijs atveido viltīgo politiķi Frenku Andervudu.

«Top Gear» veidotāji nevar izmantot veco nosaukumu, jo tas pieder raidorganizācijai BBC, kas plāno atsākt šova veidošanu ar jauniem vadītājiem.

Interesi par raidījuma uzņemšanu izrādījis gan «Netflix», gan arī britu televīzijas kanāls ITV. «ITV gadījumā varētu izcelties interešu konflikts ar reklāmdevējiem,» sacīja informācijas avots. «Ko viņi darītu, ja «Jaguar» vai «Volvo» būtu raidījuma sponsori, taču viņiem nepatiktu to jaunākais modelis? Džeremijam nepatīk, ja kāds viņu komandē. Tas varētu novest pie milzīgiem strīdiem.»

BBC un «Netflix» neraida reklāmas. «Netflix» mēneša abonēšanas maksa ir sakot no 5,99 sterliņu mārciņām (8,35 eiro).

Pārraidi «Top Gear» skatās vairāk nekā simt pasaules valstīs. Pagājušogad raidījuma ieņēmumi sasniedza 50 miljonus mārciņu (69,7 miljonus eiro).

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu