BMW Motorrad Japānas nodaļas Ignite Straight Six projekta ietvaros pārītis japāņu motociklu pārbūves speciālistu ir īstenojuši visai radikālu BMW K 1600 GTL transformēšanu. Tās rezultāts ir divi no sērijveida motocikla un arī savā starpā krasi atšķirīgi braucamie.
Lūk, kas sanāk, ja pie teikšanas tiek japāņu mototūninga meistari
Motociklu autori ir divi Japānas mototūninga sfērā labi zināmi tēli - Kendži Nagai no Ken's Factory un Keidži Kavakita no Hot-Dock Custom Cycles, kuri tad attiecīgi arī ņēma BMW K 1600 GTL, precīzāk sakot, tā rāmi un tam uzstādīto 1649 kubikcentimetru sešu cilindru rindas dzinēju, un tam apkārt apbūvēja jaunu motociklu.
Kavakita savu radījumu ir nodēvējis par Juggernaut, un tajā bez rūpnīcas rāmja un motora ir paturēta arī BMW Motorrad dakša. Šis visai interesantais motocikls ar savu vizuālo tēlu prātā liek veidoties asociācijām ar kaut ko ļoti varenu, piemēram, Godzillu, kādas lielvaras armiju, pastarās dienas atnākšanu vai dramatiskām ainām no kinofilmām Mad Max.
Kendži Nagai projekts Ken's Factory Special ir konceptuāli pilnīgi citādāks motocikls. Kavakita ir saglabājis augstu sēdpozīciju un ar motociklu rada nepārspējamas caurgājības iespaidu, turpretī Nagai versijā K 1600 GTL ar tam speciāli frēzētu alumīnija dakšu un zemu alumīnija sēdekli ir ieguvis krietni vien izstieptāku profila siluetu un kļuvis par čoperveidīgu lielceļu slīpētāju. Braucamā autors norāda, ka ar šauro, garo korpusu šķērsām iebūvētais rindas sešu cilindru dzinējs izceļas ievērojamāk nekā sērijveida motociklā.
Ilūziju par ārkārtīgi zemu sēdpozīciju un šaurumu vēl vairāk spēcina Ken's Factory Special priekšā un aizmugurē uzstādītie attiecīgi 23 collu un 20 collu riteņi.
BMW Motorrad sola, ka šāda tipa motociklu pārbūves projekti ik pa laikam tiks īstenoti arī nākotnē.