Nordšleifē sāk testēt Bugatti Veyron pēcteci

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ekrānšāviņš no YouTube video

Leģendārajā Nirburgringas Nordšleifē, ko mūsdienās lieto gan privātpersonas savas brauktprasmes pārbaudīšanai, gan autoražotāji jauno auto izstrādes procesā, jau tiek testēts Bugatti Veyron pēctecis.

Auto, kurš, iespējams, iegūs nosaukumu Chiron, Nordšleifē pagaidām manīts priekšgājēja drēbēs, proti, tam ir Veyron virsbūve. Tehnika gan zem tās ir jauna un provizoriski ļaus tiekties pēc jauniem ātruma rekordiem.

Runā, ka piedziņas agregātu centrā aizvien būs astoņu litru W16 benzīna motors ar četrām turbīnām. Tiesa, divas no tām būs atgāzu turbo kompresori, bet pārējām būs elektropiedziņa. Iekšdedzes dzinējam paralēli strādās elektromotors, un ar to hibrīdsistēmas kopējā jauda būs ap 1500 zirgspēku. Hibrīddzinējs strādās pārī ar pilnveidotu septiņu pakāpju divsajūgu automātisko pārnesumkārbu.

Gaidāms, ka Chiron sākotnējā sprintā līdz 100 kilometriem stundā nebūs ātrāks par Veyron un šo disciplīnu spēs izpildīt 2,5 sekundēs. Citos avotos gan minēts, ka paātrinājums līdz simtam ilgs tikai 2 sekundes, ko ir vēl grūtāk iztēloties par 2,5 sekundēm. Maksimālais ātrums gan Chiron būs lielāks un teorētiski varētu sasniegt 460 kilometrus stundā.

Neoficiāla informācija liecina, ka Chiron konstrukcijā 92 procenti detaļu būs pilnīgi jaunas vai ievērojami modernizētas. Cita starpā Chiron būšot jauni aktīvie aerodinamikas elementi, jauna keramisko bremžu sistēma un citādāks interjera dizains, kurā kā veiktspējas apliecinājums aiz stūres atradīsies spidometrs ar iedaļām līdz 500 km/h.

Bugatti Chiron dienas gaismu vajadzētu ieraudzīt nākamā, tas ir, 2016.gada gaitā.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu