Artūra Irbes meita Anita radījusi stilīgas jaciņas, ar kurām staigās visā Eiropā

Modes māksliniece Aļona Bauska (no kreisās) tērpusies savas jaunākās kolekcijas legingos ar Latvijas latu apdruku, bet zīmola QooQoo biznesa vadītāja Anita Irbe izvēlējusies pašas radītu flīsa jaciņu

FOTO: Santa Sergejeva

Latviešu leģendārā hokeja vārtsarga Artūra Irbes meita Anita Irbe arvien skaļāk sevi piesaka modes industrijā. Anita ir ne tikai latviešu modes zīmola QooQoo biznesa mārketinga vadītāja, bet arī pati ķērusies pie stilīgu jaku radīšanas.

Sarunā ar dzīvesstila portālu «Sejas» Anita Irbe stāsta, ka interese par modi viņai radās jau bērnībā: «Kad biju maziņa, kopā ar vecmāmiņu veidoju savām lellēm tērpu kolekcijas. Tagad esmu izaugusi un reālajā dzīvē strādāju ar modi,» viņa piebilst.

Modes māksliniece Aļona Bauska (no kreisās) tērpusies savas jaunākās kolekcijas legingos ar Latvijas latu apdruku, bet zīmola QooQoo biznesa vadītāja Anita Irbe izvēlējusies pašas radītu flīsa jaciņu

FOTO: Santa Sergejeva

Ir jābūt kārtīgiem biznesa pamatiem, ražošanai un dizaina radīšanas procesam, lai zīmolu varētu prezentēt ārzemēs. Citādāk ir šausmīgi grūti izpildīt darba apjomus, ja kaut kas līdz galam biznesā nav kārtībā. Šobrīd strādājam pie tā, lai varam izpildīt visus pasūtījumus, ko, piemēram, pirms pāris mēnešiem vēl nevarējām izpildīt. Tagad būvējam stiprus un spēcīgus pamatus, lai bizness varētu augt un attīstīties.»

Anita Irbe teic, ka viņai patīk gan vadīt biznesu, piedalīties procesā, gan arī pašai radīt apģērbus. Anita ir radījusi flīsa jaku Hoodie dizainu, kuras var pazīt pēc logo, kas veidots no ādas un iestrādāts uz jakas piedurknes. «Saistībā ar šīm jakām man briest viens biznesa projekts ar Berlīnes biznesa partneri. Ideja par šādu jaku veidošanu sākās, kad nopirku kādu džemperi savam sencim. Es gribēju kaut ko līdzīgu, bet ne tik lielu. Tāpēc ķēros klāt pie darba. Tiesa gan, šīs jakas ir domātas puišiem, bet tas nenozīmē, ka arī meitenes nevar vilkt Hoodie jakas. Mēs sākam ļoti pieticīgi. Izstrādājām vienu modeli vienā krāsā. Tad skatīsimies, kā cilvēki reaģēs un kā tas attīstīsies, un tad skatīsimies vai gribam tajā ieguldīt laiku un naudu,» atklāj Anita Irbe.

Uz augšu