Trīs slavenības, kuras ieviesušas revolūciju kosmētikas biznesā (4)

CopyDraugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Facebook

Mūsdienās slavenību radītas smaržas, kosmētikas līdzekļi, apģērbu līnijas ir ierasta lieta. Ikvienam ir skaidrs, ka ne jau slavenības rada produktus, bet vienkārši saņem naudu, lai viņu vārdi nonāktu uz kosmētikas tūbiņām. Reti kuras slavenības patiesi piedalās pašu reklamēto produktu izstrādē.

Foto: SCANPIX SWEDEN

Aktrise Drū Berimora raksturo labu kosmētikas produktu kā daļu no sievietes personības, kas palīdz izcelt sievietes skaistumu un paspilgtināt viņas personību. Drū iesaistījās savas kosmētikas līnijas izveidē, aktrise gan apmeklēja laboratorijas un kopā ar speciālistiem izlēma, kurām vielām jāatrodas viņas pārstāvētajos produktos, gan ieguldīja naudu un bija lietas kursā par biznesa pusi. Berimora vēlējās radīt kvalitatīvu kosmētiku, kura pieejama ikvienai sievietei. Tas viņai arī izdevās, aktrises pārstāvēto kosmētikas līniju iespējams iegādāties lielveikalos.

Foto: AP/Reuters/Scanpix

Modele Miranda Kera izceļas ar talantu, ne tikai demonstrējot apģērbu, bet arī radot kosmētiku. Ar modeles līdzdalību dienas gaismu ieraudzīja «KORA Organics» kosmētika, kura izveidota no dabīgiem produktiem un ir piemērota visiem ādas tipiem. Kosmētikas pamatdoma ir parūpēties par ādas veselību un tās apgādāšanu ar vitamīniem.

Foto: Facebook

Jau tālajā 1994. gadā Somālijā dzimusī modele Imana izveidoja pirmo kosmētikas līniju, kuras produkcija bija piemērota afroamerikāņu sievietes ādai. Kopš tā laika viņas krēmu ideja ir aplidojusi visu pasauli. Imana zina savas kosmētikas auditoriju. Viņa ar savu komandu rada kosmētiku, kura palīdz afroamerikānietēm saglabāt veselu ādu un izcelt dabīgo skaistumu.

Komentāri (4)CopyDraugiem X Whatsapp
Uz augšu