Pirmo reizi reklāmā izmantota "R.E.M." dziesma

LETA
CopyDraugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: TVNET

Nupat izjukušās amerikāņu rokgrupas "R.E.M." dalībnieki pirmo reizi piekrituši savas dziesmas izmantošanai reklāmā.

Grupas pēdējā albuma "Collapse Into Now" singls "Oh My Heart" izmantots Džordžijas štata universitātes reklāmas rullītī. Visi mūziķi iepazinās, būdami šīs augstskolas studenti, un nolēma nodibināt grupu, taču rezultātā ātri vien pameta mācības. Universitātes reklāmas sauklis ir "You may leave but it never leaves you" (Tu vari pamest šo vietu, taču tā nekad nepametīs tevi).

"REM" bija slavena ne tikai ar savu mūziku, bet arī ar to, ka mūziķi neļauj izmantot savas dziesmas reklāmās, tiesa, vienu reizi šis noteikums tika daļēji pārkāpts - deviņdesmitajos gados grupas ierakstītā dziesma "Superman" tika izmantota datora platformas "Lotus Notes" reklāmā, tomēr mūziķi nebija šīs dziesmas autori un viņiem nebija uz to nekādu tiesību.

Kā ziņots, trešdien leģendārā grupa paziņoja par savas darbības pārtraukšanu.

"Mēs esam nolēmuši kā grupa vairs neturpināt," teikts grupas paziņojumā. "Mēs sirsnīgi pateicamies ikvienam, kuru mūsu mūzika jebkad ir aizkustinājusi."

Atgādinām, ka grupa viesojusies arī Rīgā - 2005. un 2008. gadā.

KomentāriCopyDraugiem X Whatsapp

Nepalaid garām!

Uz augšu