Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Brabus atklāj sešriteņu G klasi

FOTO: Brabus

Botropas tūninga kompānija Frankfurtē atklājusi Brabus B63S 700 6x6 – automobili, kura nosaukums liecina par sešu riteņu piedziņu un 700 zirgspēkiem.

Brabus B63S 700 6x6 saimniekam degvielas taupīšana, rūpes par vidi, siltumnīcas efekts un tamlīdzīgi noteikti ir diezgan sveši jēdzieni. Zināmi varbūt, bet vienaldzīgi.

Uz Mercedes-Benz G63 AMG 6x6 bāzes veidotais Brabus ir apgādāts ar 5,5 litru V8 biturbo dzinēju, kura jauda no standarta 544 zirgspēkiem paaugstināta līdz 700. Tūnētais dzinējs nepilnas četras tonnas smago trīs asu auto līdz 100 kilometriem stundā spēj paātrināt 7,4 sekundēs, bet auto maksimālais ātrums tiek elektroniski ierobežots pie 160 kilometriem stundā. Brabus skaidro, ka tas darīts lielo bezceļu riteņu dēļ; to diametrs sasniedz 37 collas.

Tūninga kantoris norāda, ka dzinēja tūninga programma, kuras īstenošanas rezultātā griezes moments palielinās par 200 Nm līdz 960 Nm, tiek piedāvāta arī standarta G63 AMG, ne tikai ierobežotā sērijā izlaistajam G63 AMG 6x6. Tāpat Brabus norāda, ka, spītējot ievērojamajam veiktspējas pieaugumam, ar septiņu pakāpju automātu sajūgtais dzinējs atbilst Euro5 izmešu toksiskuma normām.

Brabus sešriteņu G klase ir apgādāta ar īpašu sporta izplūdes sistēmu, kurā iebūvētie vārsti spēj acumirklī mainīt trokšņu līmeni. Faktiski vadītājs pats var ar īpašu slēdzi izvēlēties starp pieklusināto Comming Home režīmu un akustiski atraktīvo Sport režīmu.

Bez tehniskajiem ir veikti arī vizuāli uzlabojumi. Eksterjerā tie nav lieli un aprobežojas ar jauna tipa dienas gaitas LED lampiņām, pulēta metāla aizsargplātni zem motora, oglekļa šķiedras ventilācijas lūku uz motora pārsega un oglekļa šķiedras riteņu arku paplatinājumiem. Salonā tikmēr oriģinālā apdare ir aizstāta ar sarkanu ādu un melniem ādas un alkantaras akcentiem.

Uz augšu
Back