«Latvijas Dzelzceļš» paraksta 31 miljonu vērtu līgumu ar «OP Corporate Bank plc.»

TVNET/LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: GATIS DIEZIŅŠ / LETA

VAS «Latvijas dzelzceļš» (LDz) ir parakstījusi līgumu ar «OP Corporate Bank plc.» filiāli Latvijā par 2018.gada investīciju projektu īstenošanai nepieciešamo finansējumu 31 miljona eiro apmērā, aģentūru LETA informēja uzņēmuma pārstāvis Māris Ozols.

Aizdevuma termiņš ir septiņi gadi, un minēto summu paredzēts ieguldīt vairāku infrastruktūras objektu atjaunošanā un modernizācijā.

Bankas piešķirto finansējumu LDz ieguldīs gan uzsākto Rīgas un Daugavpils mezglu modernizācijas projektu īstenošanā, uzlabojot tranzīta nozarei nepieciešamās infrastruktūras caurlaides spēju, tehnoloģisko procesu organizāciju un drošību, gan arī signalizācijas, elektroapgādes un elektronisko sakaru līdzekļu, sliežu ceļu un ritošā sastāva atjaunošanā.

LDz viceprezidents Aivars Strakšas sacīja, ka finansējums paredzēts infrastruktūras projektiem, kas iekļauti LDz vidēja termiņa darbības stratēģijā, koncerna biznesa plānā un ir saskaņoti ar apstiprināšanas procesā esošā Indikatīvā dzelzceļa infrastruktūras attīstības plāna uzdevumiem nodrošināt atbilstošas kvalitātes infrastruktūru. «Lai nodrošinātu to izpildi, mēs strādājam divos būtiskos virzienos – uzturot un atjaunojot esošos infrastruktūras elementus, kā arī modernizējot infrastruktūru vietās, kur tas nepieciešams konkurētspējas paaugstināšanai. Līguma parakstīšana par finansējumu šiem projektiem apliecina «Latvijas dzelzceļa» finanšu stabilitāti,» uzsvēra Strakšas.

«OP Corporate Bank plc» Latvijas filiāles vadītājs Elmārs Prikšāns sacīja, ka uzņēmuma modernizācija, infrastruktūras atjaunošana un konkurētspējas paaugstināšana ir pamats sekmīgai ilgtermiņa attīstībai. «»OP banka» ir stabils partneris mūsu valsts tautsaimniecībai tik nozīmīgam uzņēmumam kā «Latvijas dzelceļš«. Dzelzceļa infrastruktūras modernizācija stiprinās kravu, loģistikas un tranzīta nozari, kā arī ļaus Latvijai efektīvāk iekļauties globālajos tranzīta ceļos,» skaidroja Prikšāns.

Kā ziņots, LDz provizoriskā peļņa šogad pirmajā ceturksnī bija 8,492 miljoni eiro, kas, salīdzinot ar peļņu pirmajā ceturksnī pērn, ir par 16% mazāk, savukārt LDz apgrozījums bija 52,907 miljoni eiro, kas ir kritums par 2%.

Tāpat vēstīts, ka LDz apgrozījums pērn bija 180,2 miljoni eiro, kas ir par 6,4% mazāk nekā 2016.gadā, bet uzņēmuma peļņa pirms nodokļu nomaksas bija bija 800 000 eiro.

LDz ir publiskās lietošanas dzelzceļa infrastruktūras pārvaldītājs un koncerna LDz valdošais uzņēmums.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu